یک قطعه از هواپیمای گم شده در گیلان کشف شد
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گیلان از پیدا شدن قطعه‌ای از هواپیمای سبک دو نفره آموزشی- تفریحی که در گیلان ناپدید شده بود، خبر داد.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گیلان از پیدا شدن قطعه‌ای از هواپیمای سبک دو نفره آموزشی- تفریحی که در گیلان ناپدید شده بود، خبر داد. امید عظیمیان گفت‌: در پی اعلام فرودگاه رامسر در استان مازندران به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات گیلان مبنی بر قطع ارتباط یک فروند هواپیمای آموزشی - تفریحی در حین پرواز، جمعیت هلال احمر گیلان براساس اطلاعات دریافتی در روز 13 بهمن ماه 93 در ساعت 13.30 دقیقه 12 نفر از نیروی امدادی خود را در قالب تیم‌های امداد کوهستان و دریایی به همراه دو دستگاه آمبولانس به جستجو در منطقه اعزام نمود.

او گفت: براساس گمانه‌زنی‌های اولیه مسئولان فرودگاه شعاع جستجو و نجات را از چابکسر تا تنکابن تخمین زده و تلاش تمامی همکاران امدادی دو استان برای یافتن هواپیما ادامه پیدا کرد.

عظیمیان با بیان اینکه با اعلام خبر از طریق رسانه‌ها محل سقوط هواپیما آشکار و جستجو برای یافتن تمامی قطعات وسرنوشت سرنشینان ادامه پیدا کرد، گفت: ماهیگیری ساعت 20 شب گذشته در نوار ساحلی در منطقه "لس تو" تنکابن با قطعه ناشناسی مواجه شد و پس از شنیدن خبر سقوط هواپیمای سبک دو نفره از طریق رسانه‌ها پی به ماهیت شی پیدا شده برده و در آغازین ساعات با اعلام به مسئولان توجه همه را به محل سقوط هواپیما هدایت نمود.

او گفت: تلاش برای یافتن باقی قطعات و سرنوشت خلبان و همراه آن در منطقه ادامه داشته و تا حصول نتیجه تیم‌های امداد دریایی جمعت هلال‌احمر استان در منطقه تنکابن حضور خواهند داشت.

محل دقیق سقوط هواپیمای تفریحی مشخص شد

 مدیرکل مدیریت بحران مازندران از مشخص شدن محل دقیق سقوط هواپیمای تک ‌موتوره آموزشی تفریحی خبر داد و گفت: مه غلیظ و موج سنگین دریا، عملیات جست‌وجو را کند کرده است.

وی تصریح کرد: فعالیت نیروهای امداد برای عملیات جست‌وجوی هواپیمای تک موتوره ادامه داشت که به دلیل مه غلیظ و موج سنگین دریا، دستور توقف عملیات داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران ادامه داد: محل سقوط این هواپیمای کوچک با دو سرنشین، دقیقا بین رودخانه «شیرود» و «چالکه‌رود» تنکابن است.

وی در پایان با بیان اینکه مه غلیظ، عمق زیاد آب و موج سنگین، عملیات جست‌وجو را کند کرده است، افزود: صبح فردا با تجهیزات لازم این عملیات پیگیری می‌شود.

این هواپیمای تفریحی آموزشی دارای دو سرنشین ایرانی و عربستانی بوده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir/farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
ناپدید شدن یک هواپیما در گیلان!!
هواپیمای ناپدید شده در دریا پیدا شد
تصاویری از زندگی جوان ترین پدر ایرانی!!
بارش های جدید در تهران
یک پراید عجیب در خیابان/ عکس!!!