جزئیات مرگ تازه داماد بر اثر انفجار ترقه!!
با مرگ یکی از مجروحان حادثه انفجار ترقه در قهدریجان اصفهان، آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۳نفر رسید.
این حادثه نیمه‌شب دوشنبه 27بهمن‌ماه در بخش قهدریجان شهرستان فلاورجان رخ داد و 5كشته و مصدوم برجای گذاشت. بررسی‌ها نشان می‌داد قربانیان نخستین حادثه 2پسر 22ساله به نام‌های مسعود درویشی و امید جمالی هستند كه قرار بود به‌زودی رخت دامادی به تن كنند. هاجر راقبی، نامزد 18ساله مسعود درویشی، یكی از قربانیان حادثه انفجار ترقه می‌گوید: مسعود پسرخاله مادرم بود و سال91 به خواستگاری‌ام آمد.

از آن روز به بعد با رضایت خانواده‌ها نامزد شدیم و قرار بود اوایل سال94 مراسم عروسی‌مان را جشن بگیریم اما نشد. او ادامه می‌دهد: آخرین‌بار عصر یكشنبه با او تماس گرفتم و گفت قرار است به مراسم عروسی پسرهمسایه‌شان برود تا اینكه خبر رسید هنگام ساخت ترقه جانش را از دست داده است. دختر جوان می‌گوید: گویا وقتی مسعود در مراسم عروسی پسرهمسایه بود، 2نفر از دوستانش به نام‌های امید و مجید از او خواستند برای ساخت ترقه به خانه امید بروند.

امید 2هفته پیش نامزد كرده و قرار بود جمعه همین هفته (اول اسفند) مراسم عقدشان را جشن بگیرند. طبقه دوم خانه امید نیمه‌ساز بود. آن شب همگی به آنجا رفتند و حدود 25كیلو مواد محترقه همراهشان بود تا با آن ترقه بسازند. می‌خواستند این ترقه‌ها را در مراسم عروسی استفاده كنند كه یكدفعه این مواد منفجر شد. شدت این انفجار به حدی بود كه آوار بر طبقه اول ریخت طوری‌كه مادر و برادر امید در طبقه اول بر اثر این حادثه مصدوم شدند.

دخترجوان می‌گوید: مسعود و امید در دم جان باختند اما مجید و 2مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. دختر جوان با بغض می‌گوید: چهارشنبه سوری نزدیك است و واقعا از جوانان می‌خواهم كه دست به این كارهای خطرناك نزنند. در همین حال علیرضا شفیعی مسئول پایگاه‌های اورژانس شهرستان فلاورجان گفت: پس از حادثه امدادگران اورژانس شهرستان فلاورجان مصدومان را به بیمارستان منتقل كردند. وی افزود: با وجود تلاش پزشكان مجید هاشمی یكی از مصدومان حادثه نیز روزگذشته روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/taraqe11.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/11/taraqe12.jpg



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir/mashreghnews.ir

مطالب پیشنهادی:
جزئیات ترور رئیس دادگستری روانسر!
متهم فساد سه هزار میلیاردی در مراسم ختم والده احمدی نژاد چه می کرد؟!
چرا داعش برای زنان اروپایی جذاب است؟
ماجرای ممنوع التصویری سید محمد خاتمی چیست؟!
مرد شیادی که پزشک زنان شد!!