گزارشی از وضعیت امروز جاده ها
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک عادی و روان در محورهای استان، گفت: محورهای هراز و کندوان از امروز یک‌طرفه می‌شود.

جعفر محمدنژاد امروز در ساری با اشاره به حجم زیاد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک به صورت عادی و روان است.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی «هراز ـ فیروزکوه ـ کندوان» مازندران،افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه امسال از تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامون و کامیونت تا اطلاع ثانوی از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه 26 تا یک بامداد روز یک‌شنبه 27 اردیبهشت ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه 26 تا یک بامداد روز یک‌شنبه 27 اردیبهشت ماه امسال از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

وی گفت: تردد انواع تریلی و کامیون به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا 24 روز شنبه 26 اردیبهشت ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه 26 تا دو بامداد روز یک‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع اعلام شده‌ و همچنین از ساعت 12 تا دو بامداد روز یک‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه امسال از 15 کیلومتری بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد اظهار کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com