استقبال از اجساد حجاج‎ با گلهای باغچه فرودگاه+ عکس
از این به بعد شما لازم نیست برای تهیه یک شاخه گل به فروشگاه و گل فروشی سر بزنید و حتی روی رنگ گل و نوع آن که مناسب آن مناسبت باشد حساسیت داشته باشید، اولین میدانی که سر راه دیدید و اولین گیاه رنگی که دیدید را می توانید بچینید و..

چیدن گل های فرودگاه برای استقبال از اجساد حجاج‎

همه تجربه و دانشی که پروتکل های یک دیدار یا استقبال یا بدرقه را در مناسبات رسمی مقام های سیاسی تعیین و ترسیم می کند یعنی کشک! به عبارتی، از این به بعد شما لازم نیست برای تهیه یک شاخه گل به فروشگاه و گل فروشی سر بزنید و حتی روی رنگ گل و نوع آن که مناسب آن مناسبت باشد حساسیت داشته باشید، اولین میدانی که سر راه دیدید و اولین گیاه رنگی که دیدید را می توانید بچینید و برای رواج کار خود استفاده کنید؛ بچینید آن هم با ریشه!!

طبیعی است که در آن وقت شب هم شاپره ای آن طرف ها پیدا نمی شود که دستتان را نیش بزند! پس با خیال راحت گل بچینید و به استقبال عزیزترین مهمانان تاریخ شهر راز بروید .

استقبال از اجساد حجاج‎ با گلهای باغچه فرودگاه

استقبال از اجساد حجاج‎ با گلهای باغچه فرودگاه

استقبال از اجساد حجاج‎ با گلهای باغچه فرودگاه

شهر گل و بلبل که مدتهاست بلبل ندارد حالا گل هم نداشته باشد؛ اتفاقی نمی افتد! بچینید، از ریشه هم بچینید! تمام آن تجربه انباشته و دانش مدونی که می گوید دستگاهها و مدیران ارشد باید مشاور فرهنگی خبره و مدیر روابط عمومی مجرب و کاردان داشته باشند یاوه می بافند، اینها همه اش سوسول بازی و …گری است؛ پول اضافه خرج کردن است.

وقتی شاخه گل را می توانید از اولین میدان سر راه بچینید این چه کاری است که برای آن از قبل برنامه ریزی کنید و وقت و پول صرف کنید؟! درد این است که این رفتارها در به اصطلاح پایتخت فرهنگی رخ می دهد. گذشت آن زمانی که حرمت امامزاده به متولی بود! ظاهرا از دستبوس میل به پابوس کرده ایم.

منبع: سلامت نیوز