از وطن امروز عصبانی باشید! بفرمایید شام!
واقعا این تصور را نمی‌کردیم که تیتر یک «وطن امروز» در شماره روز گذشته (یکشنبه) برای برخی ایجاد سوال و شائبه کند! گزاره‌های مشهود در عکس، تیتر و روتیترهای گزارش حوادث تروریستی پاریس، کاملا مفهوم این آرایش صفحه را توضیح داده است.

سیدعابدین نورالدینی در وطن امروز نوشت:

1- واقعا این تصور را نمی‌کردیم که تیتر یک «وطن امروز» در شماره روز گذشته (یکشنبه) برای برخی ایجاد سوال و شائبه کند! گزاره‌های مشهود در عکس، تیتر و روتیترهای گزارش حوادث تروریستی پاریس، کاملا مفهوم این آرایش صفحه را توضیح داده است. «بفرمایید شام» یک کنایه بسیار تلخ به غرب است! جنازه یک فرانسوی بیگناه به عنوان مهم‌ترین شاخصه عکس نشان داده شده است تا حس نوع‌دوستی و احساسات پاک انسانی تهییج شود! آنگاه سوال اساسی و کنایه تلخ کلیدی مطرح می‌شود که این دستپخت خودتان است! این آشی است که خود شما چندین سال است در حال پخت آن هستید! سفره خونینی که شما در عراق و سوریه گسترانده‌اید اکنون چند ساعتی در پاریس پهن شده! اگر پاریس چند ساعتی سوریه شد؛ سوریه 5 سال است با جمعه‌شب خونین پاریس زندگی می‌کند! سوریه 5 سال است جمعه‌شب است! بفرمایید شام یعنی آقای اولاند! جنازه هموطنت را ببین! حالا می‌توانی حس کنی مردم سرزمین شام 5 سال است با چه آدمخوارهایی دیوار به دیوار هستند!

«بفرمایید شام» به هیچ عنوان ذره‌ای شادی و خوشحالی به خاطر بریدن دسته توسط چاقو ندارد! هیچ تفاوتی میان قربانیان پاریس و 1700 جوان شیعه قربانی شده در پایگاه اسپایکر عراق وجود ندارد! هیچ تفاوتی میان قربانیان پاریس و قربانیان انفجار پنجشنبه ضاحیه بیروت وجود ندارد! همه قربانی سگ‌های هاری هستند که 5 سال است در سوریه و پس از آن در عراق رها شده‌اند! صاحبانشان نه آنها را می‌بندند و نه اجازه می‌دهند مردم منطقه خودشان تکلیف این آدمخوارها را روشن کنند! در سوریه و عراق هر روز اسلحه و مهمات فرانسوی اهدایی به داعش کشف و ضبط می‌شود! تصاویر تفنگ‌های فاماس و فلین فرانسوی در دستان مزدوران داعش را همه ما دیده‌ایم! اخبار محموله‌های آب و غذا و مهماتی را که اشتباهی بر سر داعش ریخته می‌شود(!) شنیده‌ایم! و ایضا اخبار حملات اشتباهی(!) ائتلاف آمریکا و فرانسه و... به نیروهای ارتش و مقاومت عراق و سوریه را هم شنیده‌ایم! بردگی زنان و دختران ایزدی و کرد در عراق و سوریه را چه کسی در دنیا ندیده یا نشنیده است؟! کیست که نداند جدیدترین متدهای شکنجه و قتل داعش کجا و با چه اهدافی انجام می‌شود! «کشتار فجیع توسط آدم‌های ریش‌دار» سناریوی مشخصی است!  

حالا که گوشه‌ای از ضیافت خونین غرب در خاورمیانه به پاریس کشانده شده، همه آنهایی که در واقع طرفدار بشریت و ارزش‌های انسانی هستند باید دست به کار شوند تا شاید صاحبان داعش کمی به خود بیایند! «بفرمایید شام» یک مذمت امیدوار به سر عقل آمدن است! یک امیدواری است که بالاخره حامیان داعش سگ‌هایشان را ببندند! تا شاید اگر کشتار زنان و کودکان مسلمان عصب‌های انسانی آنها را تحریک نکرد، اکنون با مشاهده جنازه شهروندان خود، رگ غیرتشان بجنبد!

بفرمایید شام یعنی دیگر بس است این کشتار و خونریزی! اکنون بر سر جنازه هموطنت بنشین و ببین آیا می‌توانی از این ضیافت خونین میل کنی؟ البته واقعا اگر قرار باشد حادثه پاریس درس عبرت شود و بساط داعش جمع شود؛ آیا باید از پایان کشتار و وحشیگری در منطقه ناراحت بود؟!

2- ما را همه می‌شناسند! ما همان‌هایی هستیم که مخالف «نه غزه نه لبنان» بودیم، از روز اول بحران سوریه در کنار اسد ایستادیم و این روزها نیز اخبار شهادت دوستان و نزدیکان‌مان در سوریه و عراق را به یکدیگر تبریک و تسلیت می‌گوییم! نشان افتخار مقابله با تروریسم داعش فقط و فقط برازنده سینه‌های حزب‌اللهی‌هاست! جریان انقلابی در سوریه و عراق با قاتلان مردم فرانسه می‌جنگد! غیر از جریان انقلابی و حزب‌اللهی چه کسانی این روزها در دنیا باید سینه‌شان را صاف ‌کنند و کلاه‌شان را جلوتر بگذارند؟! دنیا مدیون جمهوری اسلامی و فرزندانش است که یکه و تنها در مقابل توله‌سگ‌های غربی ایستادند! تنها کسانی که در دنیا علیه داعش ایستادند جمهوری اسلامی ایران و فرزندانش بودند! بنابراین ما مدعی تنفر از داعش هستیم؛ نه هیچ‌کس دیگری!  

3- ملیجک‌های مجیزگوی غرب در ایران واقعا دیگر حوصله همه را سر برده‌اند! لکه کثیف حمایت از داعش هنوز بر دامنشان است اما پای قربانی چشم آبی که وسط می‌آید، گل برای سفارت می‌برند و آنها که هنوز بوی تعفن شارلی می‌دهند، امثال «وطن امروز» را متهم به حمایت از داعش می‌کنند! اگر قرار است خلعتی از سفارت نصیب‌تان شود که ما بخیل نیستیم اما این را بدانید اگر تصور کرده‌اید داعش بهانه خوبی برای دین‌ستیزی‌های شماست، کور خوانده‌اید! فعلا از «وطن امروز» عصبانی باشید! بفرمایید شام!

منبع: وطن امروز