با سلبریتی های دنیای مجازی آشنا شوید
همیشه در قضایای جدی چند نفری وجود دارند که با حرکت های عجیب و غریب اسم در می کنند و تبدیل به سلبریتی دنیای مجازی می شوند.

چه کسی دل رعنا حربی را برد؟!

 احسان نادرپور: همیشه در قضایای جدی چند نفری وجود دارند که با حرکت های عجیب و غریب اسم در می کنند و تبدیل به سلبریتی دنیای مجازی می شوند. قضایای دیوار سفارت عربستان و حاشیه هایش هم چند نفری را معروف کرد. در حالی که هر ساعت خبرهای قطع رابطه و اخبارِ پسا دیوارِ سفارتی مخابره می شد، چند عکس، بازی را عوض کرد و سوژه خنده مردم جور شد.

اولی عکس فردی بود که با یگان ویژه سلفی گرفته بود. «امیررضا ح» نام دارد و در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس سلفی اش با یگان ویژه نوشت: «بکشید ما را، زنده تر می گردیم.» بعد که عکسش هنگام سلفی گرفتن در خبرگزاری ها و گروه های تلگرامی دست به دست چرخید، نوشت: «خب خدا رو شکر شدیم تیتر خبرگزاری های تسنیم و رجا و مشرق. جطوره؟ جا داره از یگان ویژه تشکر خاصی داشته باشیم، به خاطر رابطه دوستانه شان با ما... با اینکه کارمون غیرقانونی بود»!

748158_836.jpg

جالب تر اینجاست که این دست به دست چرخیدن عکس باعث شده که این فرد تصمیم بگیرد در انتخابات مجلس شرکت کند. یکی از کاربران اینستاگرام به او می گوید: «الان محبوبیتت از ابوترابی بیشتره... کاش ثبت نام میکردی!» این برادر عزیزمون هم در جواب می نویسه: «ابوترابی مگه محبوبیت هم داره؟ میخوام سری بعد ثبت نام کنم.»

در صفحه اینستاگرام این فرد که خودش را بسیجی معرفی می کند، علاوه بر سلفی با گارد ویژه، با سردار نقدی و نقویان هم عکس سلفی یافت می شود. اینکه حالا نقویان کجا و نقدی کجا، بماند!

نفر بعدی هم همان جوان مشهدی است که بالای دیوار سفارت رفت، پرچم عربستان را پایین کشید و دل رعنا حربی بازیگر و مدل لبنانی را برد. او در صفحه توئیترش، خطاب به فردی که پرچم عربستان سعودی را از کنسولگری این کشور در مشهد پایین کشیده، نوشت «پیدات می کنم و باهات ازدواج می کنم!» این فرد هم «محمدرضا ص» نام دارد و با افتخار عکس های آن روز را کنار هم گذاشته و اسم و آیدی خودش را هم روی عکس ها واتر مارک کرده تا کسی افتخار او را به نام خودش نزند. آلبوم سلفی های او هم نشان می دهد که او هم از شهرت و آدم معروف ها بدش نمی آید و به خاطر همین اینستاگرامش پر است از عکس های سلفی از علی دایی، غلامرضا عنایتی و افشین پیروانی گرفته تا حاج محسن رضایی!

البته هیچ کدام از این دوستان مان که الان با شاهکارشان باعث شده اند روابط مان با کشورهای همسایه دچار مشکل شود، حاضر به مصاحبه با «تماشاگران امروز» نشدند. البته (محمدرضا ص) در پاسخ به این سوال که با کارش به چهره ای جهانی تبدیل شده است، گفت: «مردم معمولا اتفاقات را خیلی زود فراموش می کنند. امیدوارم کار مرا هم زود فراموش کنند؛ ان شاءالله.»

جمله ای که به نظر می رسد ناشی از حاشیه هایی باشد که پخش تصاویر پایین کشیدن پرچم عربستان از کنسولگری، جمله رعنا حربی درباره علاقه برای ازدواج با او همراه داشته است. از همه مهمتر این که آن اتفاقات منجر به قطع روابط دیپلماتیک ایران و عربستان شده و مشکلاتی برای کشور ایجاد کرد.

 

منبع: هفته نامه تماشاگران امروز