بازداشت مدیر ارشد  یک شبکه‌ ماهواره‌ای
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با دستگیری مدیر ارشد یک شبکه ماهواره‌ای، دو شبکه ماهواره‌ای فعال غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد.

ستون دیگه چه خبرایران

-ظریف: روسیه در تحریم‌ها ایران را تنها نگذاشت

ظریف با اشاره به حمایت روسیه از ایران در زمان تحریم‌ها از چشم‌انداز مثبت  گسترش همکاری دو کشور سخن گفت.  به گزارش «اسپوتنیک»، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه همایش اقتصادی «داووس» سوئیس، در گفت‌وگویی با خبرگزاری بین‌المللی «روسیه امروز» تأکید کرد: «ایران و روسیه مناسبات بسیار خوبی با هم دارند. روسیه ما را در تحریم‌ها تنها نگذاشت.  حالا روسیه برای توسعه همکاری‌های اقتصادی در ایران حضور استراتژیک دارد. ما توقع داریم روسیه در طیف وسیع راستا‌ها در کشور ما سرمایه‌گذاری کند. مهم‌ترین آنها صنعت اتمی است.»

-قدردانی سردار سلیمانی از جانفشانی هزاران مدافع حرم

سرلشکر حاج قاسم  سلیمانی گفت: «هم اکنون هزاران مدافع حرم حضرت زینب(س) برای حفظ و صیانت از حریم اسلام در برابر دشمنان سوگند خورده قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام در حال مقاومت و جانفشانی هستند و این برای امت اسلامی بسیار ارزشمند خواهد بود.»  به گزارش «سپاه نیوز»، فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد سردار سرتیپ شهید محمدعلی الله‌دادی و 22 نفر از شهدای سیرجان گفت: «امیدوارم که خداوند به برکت خون‌های پاک همه شهیدان بویژه شهدای این روستا به ما سربازان انقلاب اسلامی توفیق دهد که پاسداران وفاداری در مراقبت از حریم اسلام و مرزهای جمهوری اسلامی باشیم.»

-بازداشت مدیر ارشد  یک شبکه‌ ماهواره‌ای

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با دستگیری مدیر ارشد یک شبکه ماهواره‌ای، دو شبکه ماهواره‌ای فعال غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد.

به گزارش  «تسنیم»، بنا بر اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهواره‌ای اصلی فعال در حوزه‌های غیراخلاقی و همچنین ده‌ها صفحه مرتبط با آنها در شبکه‌های اجتماعی تعطیل شد.  براساس این گزارش، دستگاه‌های امنیتی پس از ماه‌ها تمرکز و ایجاد اشراف اطلاعاتی روی عوامل اصلی شبکه تلویزیونی تریپل‌ای (AAA) در 3 کشور اروپایی، با طراحی و اجرای یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، مدیر ارشد آن را در داخل ایران دستگیر کردند.  سازمان اطلاعات سپاه در پایان تأکید کرده است: «هرگونه همکاری به هر نحو با شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین از جمله تولید محصول، جذب و سفارش آگهی یا ارتباطات کاری ممنوع است و مورد پیگیری و برخورد جدی قرار خواهد گرفت.»

  - 2 هفته به دوران محکومیت مهدی‌ هاشمی افزوده شد

وکیل مهدی ‌هاشمی از موافقت با درخواست مرخصی استعلاجی موکلش از سوی دادستانی تهران خبر داد. سیدمحمود علیزاده طباطبایی به «ایرنا» گفت: «مهدی‌ هاشمی که برای عمل جراحی به بیمارستان منتقل شده بود، برای طی کردن دوره نقاهت خود به منزل بازگشت.»  وی افزود: «بیمارستان مربوطه برای بهبودی وی پیشنهاد و دستور استراحت مطلق بعد از عمل جراحی را صادر و این امر به تأیید پزشکی قانونی نیز رسیده است.»  در همن حال، «میزان»  به نقل از یک «منبع آگاه» نوشت: «۱۴ روزی که مهدی‌ هاشمی در بیرون از زندان به سر می‌برد، مرخصی نیست بلکه تعویق به حساب می‌آید و به محض بازگشت مهدی‌ هاشمی به زندان، این ۱۴ روز به دوران محکومیت وی اضافه خواهد شد.»

-توصیه انتخاباتی مصباح به اصولگرایان

«رجا نیوز» ضمن انتشار توصیه آیت‌الله مصباح یزدی به اصولگرایان در جریان انتخابات شورای شهر گذشته تهران مبنی بر اینکه «بروید و اشتراکات‌تان را با سایر لیست‌های اصولگرا بالا ببرید. ملاک اصلی در انتخاب، مصادیق ضدیت با اصلاح‌طلبان باشد و نه ارادت به جبهه پایداری و...»، از کسانی انتقاد کرد که در جریان تلاش برای ائتلاف اصولگرایان، «حضرت علامه مصباح و جریان سیاسی منتسب به ایشان را وحدت‌شکن و بازی برهم زن معرفی می‌کنند.».

 

منبع: روزنامه ایران