پیش بینی احمدی نژاد از نتیجه انتخابات 94
یک سایت خبری مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین موضع‌گیری سیاسی خود پیش‌بینی کرده است که «اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست سنگینی خواهند خورد».

 

رئیس‌جمهور سابق از انتخابات 94 میگوید

یک سایت خبری مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین موضع‌گیری سیاسی خود پیش‌بینی کرده است که «اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست سنگینی خواهند خورد». وی به‌تازگی در جمع همفکرانش از ائتلاف اصولگرایان انتقاد کرده و گفته است: عده‌ای به اسم اصولگرا دور هم نشسته‌اند و به خودشان سهمیه می‌دهند و انتظار دارند مردم هم به آنها رای دهند در حالی که حداکثر از این فهرست ۳۰ نفره، ۷ تا ۸ نفر بیشتر به مجلس راه پیدا نخواهند کرد.

احمدی‌نژاد افزوده است: با اینکه اصلاح‌طلب‌ها و اغلب رقبای جدی اصولگرایان رد صلاحیت شده و از گردونه انتخابات حذف شده‌اند اما همین افراد درجه سه اصلاح‌طلب و طرفدار دولت هم اصولگرایان را کاملا شکست خواهند داد.

رئیس‌جمهور سابق خاطرنشان کرده است: ائتلاف اصولگرایان فاقد چهره‌های کاریزماتیک در انتخابات است و برخی از نامزدهای آنها نیز امتحان خود را قبلا داده و مردود شده‌اند.

وی با کنایه افزوده است: دور هم می‌نشینند و فهرست می‌بندند و فکر می‌کنند مردم به آنها رای خواهند داد.احمدی‌نژاد با بیان اینکه اینها اصولگرایی را خراب کرده‌اند، گفته است: آنها نه شعار دارند و نه برنامه.وی اضافه کرده است: از نظر من اصولگرایی مرده است و باید خون تازه‌ای در جریان حامی انقلاب جاری شود.

در پیگیری از دفتر رئیس جمهور سابق، مطلع شد سخنان منسوب به دکتر احمدی نژاد از اساس کذب است و رئیس جمهور سابق کشورمان هیچ اظهارنظر انتخاباتی نکرده است.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار این مطلب، سایت «دولت بهار» نزدیک به جریان محمود احمدی‌نژاد نوشت: «سخنان منسوب به دکتر احمدی‌نژاد از اساس کذب است و رئیس‌جمهور سابق کشورمان هیچ اظهارنظر انتخاباتی نکرده است.

دکتر احمدی‌نژاد بارها و بارها تاکید کرده است که نقش‌آفرینی‌اش در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا در انداختن رای به صندوق خلاصه می‌شود و به هیچ‌وجه از هیچ فهرست و کاندیدایی حمایت نمی‌کند.»

 

منبع: ایسنا