اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها غارت است
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی : پوشش زن‌ها، اختلاط دختر و پسر در دانشگاه‌ها، ارتباط‌های نامشروع، از بین رفتن قبح رباخواری، حرام خواری و رشوه خواری و تجاوز فرهنگی همه غارت است.

صدیقی: اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها تجاوز فرهنگی و یک غارت است

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی قم با عنوان «جهاد تا جهاد» و با موضوع «جامعه ولایتمدار» با اشاره به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این نظام، طراح صحنه ساز صفوف امام عصر(عج) و افشاگر اسلام آمریکایی است و با بسترسازی برای رفاه طلبان، رباخواران و باج دادن به بیگانگان مخالف است.

این استاد حوزه تصریح کرد: اسلامی که در برابر ارزش‌های متعالی هیچ حساسیتی نداشته باشد، اسلام عربستان سعودی و اسلام آمریکایی است و امام راحل با افشای اسلام ناب و کنار زدن پرده‌ها افسانه دشمنان را باطل کرد.

صدیقی بیان کرد: اسلام ناب، اسلام هجرت، اسلام مقاومت، اسلام شهادت، اسلام امامت و اسلام ولایت است که با استکبار، ظلم، تجاوز و نفاق جنگ ذاتی دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه اسلام ناب نسبت به طاغوت نفرت و با استکبار جنگ دارد، افزود: تنور جنگ با طاغوت، ستمگر، ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها و جاهلیت همیشه گرم بوده و در مقابل هرچه زمان پیش می‌رود، آنان احساس خطر بیشتری نسبت به اسلام داشته و تهاجم و فشارشان نسبت به سابق مضاعف خواهد شد تا جایی که در دریا و خشکی فساد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سلطه بر مباحث فرهنگی است، خاطرنشان کرد: پوشش زن‌ها، اختلاط دختر و پسر در دانشگاه‌ها، ارتباط‌های نامشروع، از بین رفتن قبح رباخواری، حرام خواری و رشوه خواری و تجاوز فرهنگی همه غارت است.

صدیقی با اشاره به اینکه در عرصه سیاسی نباید سکولار بود، تصریح کرد: تحکیم به مدیریت جهان سلطه از اعظم کبائر است و قابل مقایسه با هیچ گناهی نیست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بزک کردن آمریکا از سوی برخی از مسؤولان، بیان کرد: فرهنگ امام، فرهنگ ستیز با آمریکا بود و با آمریکا می‌تاخت و بر سر او فریاد می‌زد و به امت شهید داده و به پاخاسته می‌فرمود: «هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید و گلوله‌ها را به سمت او نشانه بگیرید.»

این استاد حوزه ادامه داد: امروز عده‌ای در ظاهر همراه با ولی فقیه بوده و از لفظ ولایت استفاده می کنند؛ اما در باطن در حال مقابله هستند.

صدیقی تصریح کرد: قرآن مسئله ولایت را شرط قبولی اعمال می‌داند و توحید در بستر ولایت قابل توجیه است؛ در غیر این صورت توحید به تنهایی امری ذهنی است و با ولایت معنا می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: باید در مسیر ولایت برای تأمین اقتصاد مشروعی که مردم را حلال خور کرده و ذلتی متوجه آنان نباشد، قدم برداشت؛ چراکه فقر برای مردم ذلت آورده و حکومت اسلامی باید برای این فقر مبارزه کند.

این استاد حوزه صبر در برابر تحریم و دشمن شناسی را از مؤلفه‌های قرآنی برای مسلمین عنوان کرد و گفت: طلاب باید نسبت به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر حوزه انقلابی، خیزش عمومی داشته و به بصیرت افزایی بپردازند.

وی با بیان اینکه عمامه طلبه، کفن اوست که به معنای سرسپردگی برای امام زمان (عج) است، اظهار کرد: ولایتمداری به معنای خداپرستی است و مقابله با ولایت، شرک و آمریکا پرستی است.

 

منبع: عصر ایران