۳ روز بعد از عاشورا
این درست که روز عاشورای ۸۸ جماعتی قلیل اما حرامی، حرمت ارباب شکستند اما از ورای آن حرمت‌شکنی، یوم‌اللهی ماندگار آفریده شد تا بصیرت در بهترین صورت ممکن، فاتح نبرد سخت خود با فتنه باشد.

«حسین قدیانی» در روزنامه «وطن‌امروز» و در یادداشتی نوشت:

«یوم‌الله 9 دی» بیش از آنکه شهره به نهمین روز اولین ماه فصل زمستان باشد، مشهور است به 3 روز بعد از عاشورا! و روزی مثل امروز! آن روز باشکوه هشتاد و هشتی، آری! فی‌الواقع منتسب به 3 روز بعد از یوم‌العیار همه تاریخ است و این وسط روز 9 دی 88 باید خیلی به خود ببالد که عدل مصادف شد با آن قیام ملی و سراسری! سلام و صلوات خدا بر خمینی بت‌شکن که سالیانی قبل از حماسه 9 دی فرمود: «ما هر چه داریم از محرم و صفر است». نه فقط «انقلاب اسلامی» که ثمره مقدس آن یعنی «جمهوری اسلامی» هم هر چه دارد از قیام اباعبدالله است!

این درست که روز عاشورای 88 جماعتی قلیل اما حرامی، حرمت ارباب شکستند اما از ورای آن حرمت‌شکنی، یوم‌اللهی ماندگار آفریده شد تا بصیرت در بهترین صورت ممکن، فاتح نبرد سخت خود با فتنه باشد. خدا اگر خواسته باشد، از پیله کرم ابریشم، پروانه می‌آفریند به چه زیبایی! وزیر وقت خارجه آمریکا متاثر از حرمت‌شکنی حرامیان، این رجز را برای ما خواند که جمهوری اسلامی به آخرین روزهای عمر خود نزدیک می‌شود اما فقط 3 روز بعد از آن کرم بدپیله، تولد یک پروانه زیبا منجر به عصبانیت دشمن شد! عجوزه‌ای که آن روز، آن رجز را خوانده بود، این بار اما چشم‌بسته غیب گفت: «یک راهپیمایی حکومتی بود»! مادر داعش فکر می‌کرد دارد به یوم‌الله ما برچسب می‌چسباند لکن چون راقم این سطور فراوان بودند که اتفاقا دم برآورند: «من مستاجر نیستم، خانه‌ام بیت رهبری است»! و حالا که همچین شد، «زین پس همه راهپیمایی‌های ما حکومتی است!» القصه! حرمت‌شکنی در عاشورای 88 که با چراغ سبز سران فتنه رخ داد، حاوی این پیام بسیار مهم بود که اصلا و اساسا بحث انتخابات و فلانی و بهمانی و احیانا تقلب و این حرف‌ها در میان نیست!

شعارهایی از قبیل «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» یا «مرگ بر اصل ولایت فقیه» به انضمام آتش کشیدن خیمه عزای حسینی و آن‌ همه سوت و کف و هلهله، منجر به این مهم شد که مردم معترض به نتایج انتخابات، بیش از پیش متوجه شوند ادعای «تقلب» تنها و تنها یک اسم رمز یا به عبارت بهتر یک «دروغ آشکار» است برای آشوب، هم علیه انقلاب خمینی و هم علیه نهضت حسینی! گمانم این مهم‌ترین پیام عاشورای 88 بود و از قضا دریافت همین پیام، 3 روز بعد از روز عاشورا، منجر به خلق حماسه 9 دی شد. 9 دی حماسه بزرگی بود که همه مردم آن را آفریدند صرف‌نظر از آنکه در روز انتخابات به کدام نامزد رای داده بودند. 9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد بگومگوهای انتخاباتی، آنجا که به سوءاستفاده دشمن منجر شود، توسط خود مردم تمام می‌شود! 9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد این ملت پای بیرق حسینی و ایضا علم خمینی ایستاده است.

9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد «لبیک یا حسین» ملت ایران، فقط یک ابراز علاقه عاطفی به اولیای دین نیست، بلکه ریشه در باور دیرین و اعتقاد محکم مردم دارد. 9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد مردم رای‌دهنده به فرد پیروز انتخابات 88 و مردم رای‌دهنده به آن دیگران، او را و ایضا آن دیگران را تنها و تنها ذیل نظام تعریف می‌کنند و در این راه، تعارف با احدی ندارند. 9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد ملت ایران منتظر تصمیم سلیمان‌بن‌صردهای عصر خود نمی‌ماند. 9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد رای به این و آن در روز انتخابات، به معنای بیعت با این حضرات نیست. 9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» فقط یک شعار نیست. 9 دی حماسه بزرگی بود که نشان داد اختلاف 2 عدد 24 و 13 هرگز به معنای تفرقه میان آحاد ملت نیست و آنجا که پای اصل نظام در میان باشد، اصلا و اساسا مجال این حرف‌ها نیست. اگر حرامیان در عاشورای 88، خود را بخوبی به ملت نشان دادند لیکن 3 روز بعد، این ملت ایران بود که عاشورایی‌ترین پاسخ ممکن را به آن نمایش زشت داد، ایضا به خانم کلینتون!

 

 

منبع: وطن امروز