بیوگرافی سعید طوسی قاری قرآن
 واکنش قاری قرآن به شایعات مطرح شده/ سعید طوسی ، قاری بین المللی قرآن نسبت به شایعات مستهجن و تخریبهای شخصیتی صورت گرفته نسبت به خودش پاسخ داد.

جنجال شایعه تجاوز جنسی قاری قرآن

بیوگرافی سعید طوسی

محمد گندم نژاد طوسی معروف به حاج سعید طوسی و ۴۶ ساله متولد تهران است.

وی می گوید به قول خانواده ام از یک سالگی به مشهد آمدم و از ۵ سالگی قرآنم را شروع کردم و پس از آن به همراه به پدرم به صورت مستمع در کلاس های قران حصور یافتم وی ادامه داد که در سال ۱۳۷۲ در مسابقات کشور سوریه رتبه اول  و در سال ۱۳۷۷ در مسابقات مالزی بین ۳۶ نفر رتبه اول را کسب کرد وی افزود که برای رشد قرانی به بیشتر از ۲۰ کشور سراسر دنیا اعزام شدم.

او همچنین در سازمان صدا و سیما و استاد معلمی قران نیز فعالیت میکند.

 

خانواده

سعید طوسی گفته است که ازدواج کرده و همین طور سه فرزند دارم و ان ها علاقه مند به قرائت قران هستند و سعیم بر این است تا در خانه ام محیطی نورانی در پناه قران ایجاد کنم

 شایعه تعرض جنسی سعید طوسی به گفته صدای آمریکا

صدا امریکا میگوید که در روز اول مجلس برای ورود نمایندگان از طرف بیت رهبری او را دعوت کردند و او با کلام قرانیش صبح مجلس شورای اسلامی را آغاز کرده بود و او با دانش آموزانی از ۱۱ سال تا ۱۹ سال اول کشور که خانواده مذهبی هم داشته کار کرده است !

 همه ی این ها شایعاتی است که سالهاست رسانه هایی مانند صدای آمریکا و مشهور به دروغ گویی و تهمت زنی هستند درباره اکثر چهره های فرهنگی مذهبی ایران ساخته اند . امید است ما و شما کاربران فهیم بتوانیم با آگاهی و منطق در مقابل این شایعات و آبروی انسانها رفتار مناسبی داشته باشیم.

 

واکنش سعید طوسی به شایعات: «سراپا کذب است» img

سایت افکار نیوز با تیتر «واکنش قاری قرآن به شایعات مطرح شده» نوشت: سعید طوسی ، قاری بین المللی قرآن نسبت به شایعات مستهجن و تخریبهای شخصیتی صورت گرفته نسبت به خودش پاسخ داد.

سایت نسیم آنلاین نیز با تیتر «واکنش سعید طوسی به شایعات: شایعات را تکذیب می‌کنم/ علیه مفتریان شکایت خواهم کرد»، نوشت: سعید طوسی استاد قرائت قرآن کریم، در خصوص حواشی اخیر علیه وی یادداشتی نوشت.

متن این نامه به نقل از نسیم آنلاین و افکار نیوز در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب سعید طوسی، شاگرد و خادم قرآن کریم، شایعاتی مبنی بر دستگیری خود به جرم های مختلف با آمار و اعداد عجیب و غریب و داستان های متناقض و سراپا کذب شنیدم که گویا از طریق برخی خبرگزاری ها و سایت های یهودی به طور هماهنگ و با کمک برخی از ایادی خود در داخل و یا خارج مستند سازی شده و با ارتباط دادن آن به ساحت مقدس قرآن و جامعه ی قرآنی و نیز شخص مقام معظم رهبری ناخواسته پرده از مقاصد شوم و خباثت آلود خود برداشته اند.

اگر چه اینجانب خود را بی نیاز از پاسخگویی به آنان دانسته و اعتنایی به آن ننمودم، اما از آنجایی که این خبر کذب موجب نگرانی برخی دوستان قرآنی شده، لازم دیدم ضمن نفی این اکاذیب و شایعات مطالبی را معروض دارم:

 

خطاب به مقام معظم رهبری

رهبرا! سلام و درود بر تو و صلابتت. هیبتت مستدام که دشمنانت چنان خار و زبون شده اند که چون در مقابل اقتدار و نفوذ کلامت درمانده گشته اند، فرصت را غنیمت شمرده و توطئه های ناجوانمردانه خود را با بهانه قراردادن من،  متوجه مقام ولایت سازند! شرمسارم که قرعه آنان به نام من افتاد و مرا بهانه تهمت و تخریب کرده اند و در عین حال، سرفرازم از اینکه مرا قاری محبوب شما می خوانند.

خطاب به دوستان قرآنی

بحمدالله و به برکت قرآن، من که کمتر از هیچ هستم، به کوری چشم حسود، امروز در سایه سار عزت قرآنی، مورد لطف و عنایت مردم عزیز قرار داشته و  برخلاف فضا سازیهای بدخواهان، نه تنها دستگیر نشده و به زندان نرفته ام بلکه فعالیتهای های قرآنی خود در اقصی نقاط ایران و جهان ادامه داده و به برکت آیات قرآن، تاکنون دامن به بی عفتی نیالوده  و از آیات نورانی قرآن مسئلت میدارم که تا آخر عمر مرا محفوظ دارد چرا که همه ما در معرض ابتلا و امتحان و آزمون الهی قرار داریم. مطمئن هستم که بصیرت حاکم بر جامعه ی قرآنی حتی بدون اقدام از جانب من نیز میتواند تهمت ها و شایعات این توطئه ی مسموم یهود را خنثی کند.


خطاب به رسانه های خودی

من مطمئن هستم رسانه های یهود و کفر از مدت ها پیش توطئه چیده اند تا با طرح این بهتان، علیه قرآن و نظام و رهبری جوّسازی کنند. کمی تأمل روشن می کند که مسأله یک شخص، حتی اگر قابل بررسی باشد، چه ربطی به ساحت کبریایی قرآن یا نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؟

خبرهای منتشره آنقدر مستهجن و متناقض است که بر پیشانی آن نوشته شده: دروغ!

لذا صمیمانه تقاضای تدبر در این آیات را دارم:

إِنَّ الَّذِینَ جَاءُوا بِالْإِفْکِ عُصْبَةٌ مِنْکُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَکُمْ بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِی تَوَلَّى کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ ﴿۱۱﴾ لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنْفُسِهِمْ خَیْرًا وَقَالُوا هَذَا إِفْکٌ مُبِینٌ ﴿۱۲﴾ لَوْلَا جَاءُوا عَلَیْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَإِذْ لَمْ یَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَئِکَ عِنْدَ اللَّهِ هُمُ الْکَاذِبُونَ ﴿۱۳﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ لَمَسَّکُمْ فِی مَا أَفَضْتُمْ فِیهِ عَذَابٌ عَظِیمٌ ﴿۱۴﴾ إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِکُمْ وَتَقُولُونَ بِأَفْوَاهِکُمْ مَا لَیْسَ لَکُمْ بِهِ عِلْمٌ وَتَحْسَبُونَهُ هَیِّنًا وَهُوَ عِنْدَ اللَّهِ عَظِیمٌ ﴿۱۵﴾ وَلَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ قُلْتُمْ مَا یَکُونُ لَنَا أَنْ نَتَکَلَّمَ بِهَذَا سُبْحَانَکَ هَذَا بُهْتَانٌ عَظِیمٌ ﴿۱۶﴾ یَعِظُکُمُ اللَّهُ أَنْ تَعُودُوا لِمِثْلِهِ أَبَدًا إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ ﴿۱۷﴾ وَیُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمُ الْآیَاتِ وَاللَّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ ﴿۱۸﴾ إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿۱۹﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ ﴿۲۰﴾

در حقیقت کسانى که آن بهتان را [در میان] آوردند دسته‏ اى از شما بودند آن [تهمت] را شرى براى خود تصور مکنید بلکه براى شما در آن مصلحتى [بوده] است براى هر مردى از آنان [که در این کار دست داشته] همان گناهى است که مرتکب شده است و آن کس از ایشان که قسمت عمده آن را به گردن گرفته است عذابى سخت‏ خواهد داشت (۱۱) چرا هنگامى که آن [بهتان] را شنیدید مردان و زنان مؤمن گمان نیک به خود نبردند و نگفتند این بهتانى آشکار است (۱۲) چرا چهار گواه بر [صحت] آن [بهتان] نیاوردند پس چون گواهان [لازم] را نیاورده‏ اند اینانند که نزد خدا دروغگویانند (۱۳) و اگر فضل خدا و رحمتش در دنیا و آخرت بر شما نبود قطعا به [سزاى] آنچه در آن به دخالت پرداختید به شما عذابى بزرگ مى ‏رسید (۱۴) آنگاه که آن [بهتان] را از زبان یکدیگر مى‏ گرفتید و با زبانهاى خود چیزى را که بدان علم نداشتید مى گفتید و مى ‏پنداشتید که کارى سهل و ساده است با اینکه آن [امر] نزد خدا بس بزرگ بود (۱۵) و [گر نه] چرا وقتى آن را شنیدید نگفتید براى ما سزاوار نیست که در این [موضوع] سخن گوییم [خداوندا] تو منزهى این بهتانى بزرگ است (۱۶) خدا اندرزتان مى‏ دهد که هیچ گاه دیگر مثل آن را اگر مؤمنید تکرار نکنید (۱۷) و خدا براى شما آیات [خود] را بیان مى ‏کند و خدا داناى سنجیده‏ کار است (۱۸) کسانى که دوست دارند که زشتکارى در میان مؤمنین شیوع پیدا کند براى آنان در دنیا و آخرت عذابى پر درد خواهد بود و خدا[ست که] مى‏ داند و شما نمیدانید (۱۹) و اگر فضل و رحمت‏ خدا بر شما نبود و اینکه خدا رئوف و مهربان است [مجازات سختى در انتظارتان بود] (۲۰)

 

خطاب به رسانه های کذاب

شما رسانه های مزدور، آشکار است که سرتان در آخور کیست! این نخستین بار نیست که یاوه می بافید. شما همان ها هستید که نه برای قرآن و قاری آن، بلکه برای هیچ کتاب آسمانی دیگر حرمت قائل نیستید. شگفتا! شما که همجنس بازی را، تمدن می دانید و  با تصویب قانون، آن را به رسمیت میشناسید! یک باره چه شد که خود را محکمه عدالت تصور نموده و خویشتن را عادل تر از دادگاهایی دانستید که بر اساس عقل و شرع حکم می کنند؟! خدعه هایتان برای همگان نخ نما شده و جامعه اسلامی از حقد و کینه شما مطلع هستند . لعنت خدا و رسولش بر شما باد.

این روشن و مسلّم است که اینجانب رأی صادره از سوی مراجع ذیصلاح قضایی جمهوری اسلامی ایران را گردن نهاده و در عین حال، حق قانونی خویش را در اعاده حیثیت و اعلام جرم علیه مفتریان و اشاعه دهندگان نسبت های ناروا علیه خود را محفوظ میدانم.

والسلام علی من اتبع الهدی

شاگرد و خادم قرآن کریم

سعید طوسی

 

درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.

خبرگزاری قران (ایکنا) نوشت: براساس اعلام یک منبع آگاه، جمعی از شاکیان پرونده سعید طوسی، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند. سعید طوسی یک قاری و مدرس مشهور قرآن است.

به گزارش عصرایران، خبرگزاری قرآن (ایکنا) اضافه کرد: گفته می‎شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند. به نوشته ایکنا،  اتهاماتی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا مطرح شده که سعید طوسی نیز با صدور بیانیه ای همه اتهامات علیه خود را رد کرد. سعید طوسی گفته بود:" مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد".

 

منبع: عصر ایران / خبرگزاری قران (ایکنا)