ماجرای ضبط فیلم از هنرمندان در حالت‌های خاص
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره ماجرای ضبط فیلم از هنرمندان در حالت‌های خاص توسط زوج دو تابعیتی گفت: این زوج از طریق پروژه نفوذ که چند وقتی است دشمنان جمهوری اسلامی ایران از طریق آن وارد کشورمان می‌شوند...

 

 ضبط فیلم از هنرمندان در حالت‌های خاص توسط زوج دو تابعیتی

 حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اظهاراتش پیرامون اقامت همسر و فرزندان یکی از وزرای دولت تدبیر و امید در ایتالیا اظهارکرد: بنده درباره این موضوع اخبار و اسناد کاملا موثقی را در اختیار دارم ولی در شرایط فعلی بنا ندارم که نامی از این وزیر ببرم.

وی افزود: ما منتظر هستیم که خود آقای رئیس جمهور درباره این موضوع و حضور همسر و فرزندان یک وزیر در ایتالیا صحبت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: مستندات این موضوع را در اختیار داریم زیرا بنده بر این باورم که نباید بدون ارائه سند و مدرک حرف و اظهارنظری را مطرح کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس درباره اینکه آیا همسر و فرزندان این وزیر دارای تابیعت ایتالیا هستند، افزود: در حال حاضر خانواده این وزیر در ایتالیا ساکن هستند که با توجه به ابعاد این موضوع و بررسی‌هایی که از سوی ما انجام شده است به نظر می‌رسد که تابعیت هم گرفته باشند.

حاجی دلیگانی همچنین درباره ماجرای ضبط فیلم از هنرمندان در حالت‌های خاص توسط زوج دو تابعیتی خاطرنشان کرد: این زوج از طریق پروژه نفوذ که چند وقتی است دشمنان جمهوری اسلامی ایران از طریق آن وارد کشورمان می‌شوند در بین افراد شاخص و هنرمندان جامعه نفوذ پیدا کرده و پس از ایجاد مسائل غیراخلاقی برای این افراد از آنها برای همکاری در پروژه‌های جاسوسی دعوت می‌کنند.

وی افزود: در صورتی که این افراد شاخص و هنرمندان به درخواست جاسوسی آنها پاسخ منفی دهند این زوج و افراد وابسته به آنها هنرمندان و چهره‌های شاخص کشور را به افشای مسائل خصوصی آنها تهدید می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قوه‌قضائیه کشورمان درباره فعالیت‌های این زوج دو تابعیتی در کشورمان وارد عمل شده‌اند، گفت: این مسئله از سوی مقامات ذیصلاح در حال پیگیری است و آنها به این موضوع اشراف کامل دارند و در موعد مقرر در این راستا وارد عمل خواهند شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تاکید کرد: بدون شک با توجه به فعالیت‌های گسترده دشمنان جمهوری اسلامی ایران در قالب پروژه نفوذ انتظار است که شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص کشور هوشیار باشند و نسبت به رفت وآمدهایی که انجام می‌دهند با دقت وارد عمل شوند.

 

منبع: میزان