آمار فوتی های حادثه اردبیل به 8 نفر رسید
پس از چهار روز از حادثه تلخ انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در اردبیل و با فوت یکی از مصدومان این انفجار که به تبریز اعزام شده بود، آمار فوتی های ناشی از حادثه به هشت نفر رسید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی دیگر از مصدومان انفجار خانه  مسکونی در محله آراز علی اردبیل جان خود را از دست داد و آمار فوتی این حادثه به هشت نفر رسید.ناصر عتباتی تصریح کرد: انفجار مواد محترقه در خانه مسکونی در محله آراز علی سه روز قبل منجر به فوت هفت نفر از شهروندان شده بود.

وی افزود: این حادثه چهار مصدوم داشت که یک نفر به دلیل میزان سوختگی به تبریز انتقال یافت و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: متأسفانه مصدوم انتقالی نیز جان خود را از دست داد و این حادثه هشت فوتی به دنبال داشت.

عتباتی با تأکید به اینکه در چهارشنبه‌سوری پلیس انتظامی در حالت آماده‌باش است، اضافه کرد: علاوه بر این شیفت هایی در دادسراها دایر خواهد بود و اکیپ‌های قضایی نیز در سطح شهرها فعال شده‌اند.

وی افزود: با هر رفتاری که آرامش مردم را مختل کرده و یا خطرناک باشد به جد و در کوتاه‌ترین زمان برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ایجاد مزاحمت، حریق‌های غیرمتعارف و هر رفتار پرخطر را منجر به برخورد دانست و متذکر شد: افرادی که به این منظور دستگیر می‌شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت به سر خواهند برد.

 

منبع: مهر