انفجار در قصرشیرین تروریستی بود
دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین گفت: انفجار اخیری که در بازارچه مرزی پرویزخان قصر شیرین رخ داده است به صورت کنترل شده و در جهت خنثی کردن مین‌های کاشته شده در زمان جنگ بوده است.

انفجار در قصرشیرین اقدام تروریستی نبوده است

فریبرز جلیلیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قصرشیرین با اشاره به انفجار رخ داده در بازارچه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: پس از انتشار اخباری مبنی بر وقوع انفجار مهیب در بازارچه مرزی پرویزخان موضوع از طریق دادستانی مورد استعلام قرار گرفت.وی گفت: پس از بررسی موضوع اعلام شد که انفجار مین در مرز اتفاقی است که هر چند وقت یک بار رخ می‌دهد.

جلیلیان گفت: علت این انفجارها وجود مین‌های کاشته شده در مرز است که از زمان جنگ تحمیلی تاکنون باقی مانده است.این مقام قضایی گفت: برخورد اشیا و یا حیوانات با مین‌های موجود سبب انفجار در این منطقه می‌شود که خوشبختانه این انفجارها در یک سال گذشته تلفات انسانی نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ادامه داد: البته انفجاری که امروز رخ داد توسط عامل انسانی یعنی تیم خنثی سازی مین‌های موجود بوده است.

جلیلیان در پایان گفت: با حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در منطقه برقرار است و انفجار اخیر هیچگونه ماهیت تروریستی نداشته است.

 

منبع: میزان