راهبرد دولت فعلی ترس از ترامپ و تسلیم است
ذوق زدگی موسمی از فضای سیاسی کشور، آقای تاج زاده را به تحریف و خلاف گویی نسبت به نگرش سیاسی اینجانب سوق داده است.

ذوق‌زدگی از فضای سیاسی آقای تاجزاده را به تحریف سوق داده است

 زاکانی در کانال تلگرامی خود نوشت: ذوق زدگی موسمی از فضای سیاسی کشور، آقای تاج زاده را به تحریف و خلاف گویی نسبت به نگرش سیاسی اینجانب سوق داده است؛ ایشان اخیرا در صفحه مجازی‌شان مدعی شده که اعتقاد بنده به شعار اساسی «نه سازش نه تسلیم؛ نبرد با آمریکا» عوض شده و به «نه جنگ نه تسلیم»‌ تبدیل شده است! آخر سر هم از این چرخش نتیجه گرفتند که ما از نبرد با آمریکا عقب نشینی کرده‌ایم و این هم توفیقی برای دوم خردادی هاست!

 

مقدمتا این که خیلی بد است که ایشان همین‌طوری بدون مبنا موضع گیری می‌کنند و از حرف مشخص اینجانب، مصادره به مطلوب خودشان را می نمایند. و اما بعد:

 

اولا: این‌جانب درباره راهبرد فعلی دولت که از ترس ترامپ، رو به تسلیم آورده سخن گفتم و دوگانه باطل یا جنگ یا تسلیم که دوستان شما تصویر کردند را نفی کردم. ما معتقدیم که راه موفقیت کشور نه تسلیم در برابر دشمنان است (که به دریده‌تر شدن دشمنان و در نهایت جنگ ختم می‌شود) و نه کوبیدن بر طبل جنگ‌طلبی.

 

دوما: ساختن ایران اسلامی و ایجاد رونق در اقتصاد کشور بزرگترین ساحت مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی ایران است. ساخت ایران، با نگاه به دست بیگانگان برای اندکی ترحم‌، امکان‌پذیر نیست. فلذا راه ایشان و دوستان‌شان برای درمان مشکلات اقتصادی کشور، راهی است به سوی ناکجا آباد.

 

سوما: فیلم اظهارات ایشان درباره عدم تقلب در سال ۸۸ موجود است. ای کاش روزی بیاید که ایشان و دوستان‌شان درباره جنایت و خسارت بزرگی که در سال ۸۸ به آبرو، اعتبار و اقتصاد کشور زدند، پاسخگو باشند. بالاخره باید معلوم شود چه کسی پیاده‌نظام دشمن و چه کسی به فکر مبارزه با دشمن است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: دانشجو