قتل آتنا اصلانی و مرگ جانکاهش
رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی، حادثه تلخ قتل آتنا اصلانی را به خانواده این کودک معصوم و مردم تسلیت گفتند

پیام رئیس جمهور و رئیس مجلس برای «آتنا»

استاندار اردبیل با حضور در منزل خانواده آتنا اصلانی، پیام تسلیت حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان را به خانواده این کودک ابلاغ کرد.

حسن روحانی رییس جمهور کشور امروز طی پیامی به خانواده اصلانی، فقدان آتنا را به خانواده این کودک معصوم و نیز مردم استان تسلیت گفت.

مجید خدابخش بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با خانواده آتنا اصلانی ضمن ابلاغ تسلیت رییس جمهور کشورمان، وقوع چنین حادثه‌ای را غمگین و هولناک توصیف کرد.

مجید خدابخش با بیان اینکه آتنا برای همه عزیز بوده و امروز همه شهروندان اردبیلی خود را داغدار از دست دادن وی می‌دانند، اضافه کرد: بی‌شک دستگاه قضایی با جدیت این پرونده را دنبال کرده و خاطی و مجرم به سزای اعمال خود خواهد رسید.

وی با اشاره به پیگیری پرونده توسط نیروهای انتظامی و قضایی تأکید کرد: اقدامات قانونی در خصوص این پرونده صورت خواهد گرفت.

توصیه علی لاریجانی به قوه قضائیه درباره پرونده «آتنا»

«علی لاریجانی» نیز در پیام خود در صفحه شخصی اینستاگرام نوشت: حادثه تلخ قتل دختر نازنین آتنا اصلانی دل های همه ملت شریف ایران را داغدار و اندوهگین کرد.

وی نوشت: چهره معصومانه و نگاه پاک این کودک، تلخی و تاثر از مرگ جانکاهش را بیشتر و ناگوارتر می کند و همه ما در غم و اندوه از دست دادنش به همراه خانواده محترم و عزیزش محزون و متاسف هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی و تسلیت این حادثه تلخ، از خداوند متعال برای خانواده محترم و به ویژه مادر داغدارش و همچنین مردم بزرگوار پارس آباد صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

وی از قوه قضاییه خواست در اسرع وقت و با دقت به پرونده این جنایت رسیدگی کند.

آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی از 29 خرداد ماه گم شد و پیکر معصومش در 19 تیر در پارکینگ قاتل پیدا شد.

قاتل که پنج روز پس از ناپدید شدن آتنا مورد ظن ماموران قرار گرفته و دستگیر شده بود در این مدت از اعتراف به قتل آتنا خوداری می کرد.

قاتل 42 ساله، دارای زن و 2 فرزند بوده و در محله ای که خانواده آتنا زندگی می کردند دارای مغازه زنگرزی بوده است.

قاتل سابقه کیفری داشته و بر اساس برخی اظهارات احتمال انجام دو قتل دیگر در سال های گذشته توسط وی گمانه زنی می شود.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: مهر