بیانیه‌ خانواده "بنیتا" : عاملان جنایت را به اشد مجازات برسانید
خانواده "بنیتا" در بیانیه ای ضمن تشکر از آحاد مردم و رسانه‌ها از مسئولان قوه قضاییه خواستند که پرونده بنیتا را در سریعترین زمان ممکن در دستور کار قرار داده و و عاملان این جنایت را به اشد مجازات برسانند.

دنیا جای امنی برای فرشته ها نیست

متن بیانیه خانواده "بنیتا" که به صورت اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفت، به شرح زیر است:

«امروز صبح باز هم با صدای گریه های معصومانه دردانه مان "بنیتا" سراسیمه چشم گشودیم و به سوی گهواره اش شتافتیم. او نبود اما با هر تکانی که به گهواره می دادیم آرام می گرفتیم تا شاید دخترکمان که اکنون در آغوش امن پدر و مادر نیست، آرام بگیرد.

جگر گوشه ام تنها خدا می داند در آن چند ساعت نفسگیری که بی ما گذراندی چقدر بیقرار بودی و به دنبال آغوش ما گشته ای. اما دخترکم دیگر نباید بترسی دنیا جای امنی برای فرشته ها نیست. تو پرواز کردی و ما اکنون هر روز و هر لحظه با در آغوش کشیدن گهواره خالیت داغ سنگین دلمان را مرور می کنیم.

مردم عزیز ایران در این فرصت بر خود واجب می دانیم که با قامتی خمیده و دلی شکسته قدردان شما باشیم که در  روزهای جانگداز پرپر شدن فرزندمان، ما را تنها نگذاشتید و مهربانانه در کنار ما بودید و همچنین از همه رسانه‌های کشورمان که مسوولانه در کنار ما بودند صمیمانه قدردانی می‌کنیم. امید که با مجازات عاملین این فاجعه بزرگ و چاره‌اندیشی مسوولانه برای عدم تکرار چنین جنایاتی، دیگر شاهد عزادار شدن هیچ خانواده‌ای در غم از دست دادن فرزند دلبندشان به شکلی چنین تلخ و مظلومانه نباشیم.

بنیتای ما رفت و حال خواسته ما این است که به فکر بنیتاهای ایرانمان باشیم و نگذاریم افرادی چنین بی‌رحمانه آنها را از ما بگیرند.

ما اینک بسیار امید و اطمینان داریم که قوه محترم قضاییه مانند همیشه به بهترین و سریعترین شکل ممکن پرونده بنیتای مظلوم ایران زمین را در دستورکار قرار خواهد داد و عاملان این جنایت را به اشد مجازات خواهد رساند، تا دیگر هیچ کودکی اینگونه غریبانه به جای گهواره اش در سینه خاک به خواب نرود.
هفتم مرداد سال 1396
خانواده بنیتا قلعه نویی»

بنیتا کودک هشت ماهه‌ای بود که قربانی جنایت سارقان خودرو شد. روز 29 تیر ماه هنگامی که پدر بنیتا پس از خروج از پارکینگ قصد داشت در را ببندد، یک سارق پشت فرمان پراید نشسته و خودرو را به همراه بنیتا به سرقت برد. پس از آن تحقیقات پلیس برای یافتن سرنخی از این کودک آغاز شد تا اینکه با دستگیری دو سارق لوازم خودرو در پاکدشت آنها اعتراف کردند خودرو را به همراه کودک در محلی خلوت در این شهرستان رها کرده اند.

با حضور پلیس در محل مشخص شد که " بنیتا" دختر 8 ماهه به علت گرسنگی، تشنگی و گرما در خودرو جانش را از دست داده است.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir