صداهای عجیب در آسمان آستارا شایعه است
معاون فرماندار آستارا هم در واکنش به این موضوع گفته مصادیقی برای صداهای عجیب در آسمان آستارا اثبات نشده است و در حال پیگیری منشا دلیل این خبر هستیم.

شایعات درباره صداهای عجیب در آستارا در فضای مجازی

خسرو جعفری زاده، کارشناس نجوم درباره فیلمی که درباره صداهای عجیب در آستارا در فضای مجازی منتشر شده گفت: مشخص شده است که صدا از آسمان نیست و از همان محدوده است.جعفری‌زاده گفته به احتمال زیاد این صدا، صدای دستگاهی صنعتی (برشکاری ابزار دقیق) بوده و به هیچ عنوان نمی‌تواند صدای برخورد ابرها باشد. ابرها به خودی خود با برخورد با یکدیگر صدایی تولید نمی‌کنند مگر اینکه بر اثر تخلیه بار الکتریکی باشد که در این فیلم خبری از صاعقه نیست. این فیلم ها و اخبار کاملا ساختگی بوده و در راستای تشویش اذهان عمومی ساخته می شوند.

معاون فرماندار آستارا هم در واکنش به این موضوع گفته مصادیقی برای صداهای عجیب در آسمان آستارا اثبات نشده است و در حال پیگیری منشا دلیل این خبر هستیم.

عصر امروز ویدئویی از روستای «دربند» در آستارا منتشر شد که در آن ویدئو صداهای عجیب می آمد. کابران این صداهای غیره معمولی را به صدای آسمان نسبت داده بودند.

 تکمیلی

 صداهای عجیب و غریب در آسمان چند سالی است که در نیم‌کره شمالی زمین اتفاق می‌افتد و باعث ترس بین مردم شده است اما هنوز علتی برای وقوع این اتفاق بیان نشده است. کشورهای کانادا و سوئد بیشترین گزارش از شنیدن این صدا را دارند، تأثیر این صدا به حدی است که تا به حال بارها در اخبار و شبکه‌های ملی کشورها در مورد آن گزارش پخش شده است. چند روز گذشته صداهای عجیب در آسمان روستای دربند در آستارا توسط بسیاری از مردم این شهر گزارش شد و این بار این صدای عجیب و غریب در شهر یزد شنیده شد

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: مهر/باشگاه خبرنگاران