علت واژگونی اتوبوس دانش آموزان مشخص شد
استاندار هرمزگان در پی جان باختن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس، روز شنبه 11 شهریور را در این استان عزای عمومی اعلام کرد.

جان باختن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس

جاسم جادری استاندار هرمزگان با تسلیت جان باختن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی به تمامی هموطنان و به ویژه مردم شریف هرمزگان، اظهار داشت: برای ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان این حادثه و تمامی حادثه دیدگان، روز شنبه 11 شهریور در استان هرمزگان عزای عمومی خواهد بود .

وی که جهت رسیدگی به وضعیت دانش آموزان هرمزگانی حادثه دیده در سانحه واژگونی اتوبوس، در شهرستان داراب استان فارس حضور دارد، افزود: وزیر آموزش و پرورش و قائم مقام وزیر بهداشت نیز برای رسیدگی به مصدومان و حادثه دیدگان به استان فارس سفر کرده اند .

استاندار هرمزگان ادامه داد: مسئولان استان با همکاری مقامات عالی رتبه کشوری تمامی تلاش خود را برای بهبود وضعیت مصدومان و رسیدگی به خانواده ها انجام می دهند.
 
پیکر هفت دانش آموز دختر هرمزگانی، فردا در بندرعباس تشییع می‌شود

استاندار هرمزگان گفت: دانش‌آموزان دختر هرمزگانی که در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده داراب کشته شدند، عصر شنبه تشییع می‌شوند .جاسم جادری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز شنبه در هرمزگان در غم از دست دادن دختران دانش‌آموز این استان عزای عمومی خواهد بود .وی افزود: هفت دانش‌آموز هرمزگانی به همراه مربی‌شان که از معلمان شهرستان بندرلنگه بوده است، روز شنبه عصر در بندرعباس تشییع و سپس به زادگاهشان در مناطق مختلف استان برای خاک‌سپاری منتقل می‌شوند .

استاندار هرمزگان با بیان اینکه روز شنبه نیز عزای عمومی خواهد بود، تصریح کرد: این ضایعه را به مردم هرمزگان و خانواده این دانش‌آموزان نیز تسلیت می گویم.
 
علت واژگونی اتوبوس دانش آموزان اعلام شد
 
علت وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل۴۲ نفر  دانش آموزان دخترو ۲ نفر راننده و سرنشین از  هرمزگان به شیراز اعلام شد .سرهنگ احمد احمدی رییس پلیس راه استان فارس گفت: علت واژگونی اتوبوس بی احتیاطی و عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس که در مسیرهرمزگان به شیراز در حرکت بود تشخیص داده شد.

این اتوبوس حامل دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان استان هرمزگان بودند که به منظور شرکت در مسابقات نخبگان عازم شیراز بودند که بامداد جمعه در نزدیکی جنت شهر فارس واژگون شد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir