جزییات کشف بسته انفجاری در نجف‌آباد اصفهان اعلام شد
فرمانده‌ لشکر زرهی ۸ نجف اشرف گفت: خودروی سواری مشکوک به حامل بسته انفجاری در نجف آباد اصفهان شناسایی و مواد انفجاری جاسازی شده درآن خنثی شد.

بسته انفجاری در نجف آباد اصفهان

 سرهنگ پاسدار سیف الله رشیدزاده توضیح داد: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در پی گزارش های مردمی مبنی بر توقف خودرویی مشکوک در یکی از محله های نجف آباد، نیروهای عملیات ناجا وارد عمل شدند.وی با بیان این‌که «نیروهای عملیات ناجا بلافاصله با کنترل منطقه و شناسایی موقعیت خودرو سواری، متوجه نصب بسته ی مشکوک مجهز به چراغ چشمک زن شدند»، افزود: در پی این شناسایی، نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز به گروه های عملیاتی پیوستند.

وی در ادامه افزود: گروه چک و خنثی این لشکر در ساعت 23:30 با بررسی های اولیه و با استفاده از امکانات تخصصی؛ پس از ایجاد فضایی ایمن برای خنثی کردن آن، نسبت به انتقال این بسته انفجاری به فضای باز بیرون شهر اقدام و ساعت 15 دقیقه بامداد آن را منهدم کردند.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف در پایان اظهار داشت :برغم برخی شایعات مطرح شده ، این بسته انفجاری در اطراف منزل شهید حججی نبوده و  تلاش ها برای شناسایی عوامل آن ادامه دارد.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بمب گذاری در مجاورت منزل پدر شهید حججی+ عکس

 

بمب صوتی کشف شده ربطی به مسائل امنیتی ندارد
 
حسن رحیمی دادستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این بمب که صوتی بوده آثار و قدرت تخریبی نداشته و البته با منزل شهید حججی هم فاصله داشته است.

رحیمی افزود: این بمب صوتی در زیر خودرو شخصی یکی از اهالی ساکن در آن منطقه تعبیه شده و بر حسب گزارش ها  احتمال انتقام گیری شخصی در این مسئله مد نظر بوده است.

دادستان اصفهان تاکید کرد: کار شناسایی فرد یا افراد متهم در این موضوع با بررسی دوربین های حاضر در منطقه آغاز شده و ادامه دارد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir