رئیس کل دادگستری علت بازداشت مدیرعامل آذراب را تشریح کرد
رئیس کل دادگستری استان مرکزی علت بازداشت مدیرعامل شرکت آذراب اراک به دستور دادستان این شهر را تشریح کرد.

بازداشت مدیرعامل آذراب

حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، منطقه مرکزی، در خصوص جزئیات بازداشت مدیرعامل شرکت آذراب اراک گفت: برخی اقدامات مدیر عامل این شرکت که منجر به بروز بی نظمی شده بود منجر به صدور دستور از سوی دادستان برای بازداشت وی شد.

وی ادامه داد: عدم اجرای مصوبات شورای تامین از سوی مدیر عامل شرکت و اخلال در امر نظام اقتصادی کشور و ایجاد بی نظمی و اخلال در نظم عمومی که منجر به درگیری بین کارگران و نیروی انتظامی شد و موجب ضرب و جرح کارگران این شرکت شد علت بازداشت مدیر عامل این شرکت است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی، تصریح کرد: انجام اقداماتی از سوی مدیر عامل شرکت مبنی بر عدم تشکیل مجمع که منتهی به اخلال در نظم عمومی شده است از دیگر دلایل بازداشت وی است.

وی گفت: یک سری مباحث مالی در حوزه داخلی شرکت نیز مطرح است از جمله اینکه مدیرعامل این مجموعه پس از دریافت وجوهی در قالب وام از این وام‌ها در جای دیگری غیر از شرکت بهره‌برداری کرده که از دیگر موارد منتهی به بازداشت بوده است.

حجت‌الاسلام عبداللهی بیان کرد: دستگاه قضایی به جد به این موضوع ورود پیدا کرده است و با دستگیری مدیر عامل و با انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی ابعاد گوناگون این موضوع، نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا مدیر عامل شرکت آذراب می تواند با تامین وثیقه آزاد شود، گفت: فعلا قرار بازداشت موقت برای وی صادر شده است و در حال حاضر نمی توان وثیقه‌ گذاشت تا مراحل بعدی قضائی صورت گیرد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir