اظهارات مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه
مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی بابل به نحوه واژگونی این اتوبوس در این محور اشاره کردند.

حادثه واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه

یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی بابل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 6 عصر بود که در حالت خواب و بیداری صدای جیغ و فریاد مسافران را شنیدم و از خواب بیدار شدم. وی افزود: پس از هوشیاری کامل متوجه برخورد ماشین‌ها با یکدیگر شدم و پس از آنکه اتوبوس واژگون شد دیگر چیزی متوجه نشدم.

یکی دیگر از مصدومان این حادثه گفت: در زمان این حادثه بیدار بودم که ناگهان ترمز ماشین کار نمی‌کرد و تلاش‌های راننده نیز بی‌نتیجه بود و نتوانست اتوبوس را نگه‌ دارد و در نهایت این سانحه به وجود آمد.

باقریان متخصص اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بابل با اشاره به وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در سوادکوه، اظهار کرد: سه مصدوم خانم به این بیمارستان منتقل کردند که یکی از آنها با علائم ضایعات نخاعی بود.وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مشکل این فرد ضایعه نخاعی نیست و حال عمومی مساعدی دارد.باقریان اظهار کرد: دو مصدوم دیگر نیز علائم حیاتی خوبی دارند اما با چندین شکستگی رو به رو هستند که حال هر سه آنها رو به بهبودی است.

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir