فاش شدن راز بزرگ اپل پس از مرگ جابز
اکنون سخت است که بگوییم تلاش اپل برای تولید تلویزیون شایعه بوده است چون...

 راز بزرگ اپل یا استیو جابز

 استیو جابز بعد از استعفاء دادن از مدیر عاملی هم هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است. با لو رفتن این قضیه،اکنون سخت است که بگوییم تلاش اپل برای تولید تلویزیون شایعه بوده است. اپل برای چندین سال در تلاش بوده تا معادلات صنعت تلویزیون را برهم بزند، اما قادر نبوده تا با برقراری ارتباطات مناسب به هدف خود برسد. یک گزارش جدید حاکی از این است که استیو جابز بعد از استعفاء از سمت مدیر عاملی اپل نیز با وجود مبارزه با بیماری سرطان، هنوز بر روی پروژه تلویزیون کار می کرده است.

طبق گفته والت موسبرگ، روزنامه نگار فناوری و دوست قدیمی جابز، استیو جابز هرگز نتوانست رویای تلویزیون اپل را کنار بگذارد. موسبرگ می گوید که جابز یک شب با او تماس می گیرد و به او اعلام می کند که می خواهد از مدیر عاملی استعفاء دهد و اداره شرکت را به تیم کوک واگذار کند. جابز ادعا کرده که روش انجام مناسب پروژه تلویزیون اپل را یافته است و موسبرگ را دعوت کرده تا آن را ببیند. اما متاسفانه، جابز دو ماه بعد فوت می کند.

ظاهراً جابز تصمیم داشته تا بعد از استعفاء نیز به همکاری نزدیک خود با اپل ادامه دهد و صرفاً بر روی پروژه تلویزیون تمرکز کند. موسبرگ می گوید که جابز به طور ضمنی اعلام کرده که روش ارائه یک دستگاه تلویزیون مناسب و کامل را یافته است و نه یک Apple TV box دیگر که شما می توانید اکنون در بازار پیدا کنید. اما، چشم انداز این طرح ها هر چه بوده باشد، بدیهی است که بدون جابز شکست خواهد خورد.

البته، حتی اگر خود این محصول نیز به دست آمده باشد، مسئله مهم تر از آن ارتباط با شبکه های تلویزیونی و ارائه کنندگان محتوا است و مشخص نیست که آیا جابز در این زمینه نیز پیشرفتی داشته است یا خیر.

 

منبع: وب سایت کلیک