سامسونگ S8 از گلکسی نوت 7
همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ ماه گذشته از فبلت جدید خود، یعنی گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد و اکنون زمان انتشار شایعه‌های مختلف درباره‌ی پرچم‌دار جدید این شرکت، یعنی گلکسی اس ۸ است.

سامسونگ S8 انتقام گلکسی نوت 7 را می گیرد

 همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ ماه گذشته از فبلت جدید خود، یعنی گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد و اکنون زمان انتشار شایعه‌های مختلف درباره‌ی پرچم‌دار جدید این شرکت، یعنی گلکسی اس ۸ است. با توجه به آخرین اطلاعاتی که از طرف مطبوعات کره‌ای منتشر شده، پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ سامسونگ همانند گلکسی اس ۷ اج یا نوت ۵ به صفحه‌نمایش منحنی مجهز خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

  گلکسی اس ۸ احتمالا با صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی در نسخه‌های ۵.۱ و ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد 

دو نسخه‌ی گلکسی اس ۸ که با صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی در نسخه‌های ۵.۱ و ۵.۵ اینچی منتشر می‌شوند، در زاویه‌ی لبه‌ی صفحه‌نمایش منحنی با هم تفاوت خواهند داشت اما به‌نطر می‌رسد که طراحی دستگاه یکی خواهد بود. گفته شده که در حال حاضر سامسونگ  در بخش تولید صفحه‌نمایش خود، تولید پنل‌های منحنی در اندازه‌ی ۵.۵ اینچی برای گلکسی اس ۸ اج احتمالی و ۵.۱ اینچی برای گلکسی اس ۸ را آغاز کرده است. این می‌تواند به این معنا باشد که خبری از نسخه‌ی تخت گلکسی اس ۸ نخواهد بود؛ سامسونگ به‌طور کامل در حال حرکت به سوی صفحه‌نمایش‌های با لبه‌های منحنی برای پرچم‌دارهای خود است.

پیش از این، شاهد انتشار اطلاعاتی درباره‌ی استفاده از صفحه‌نمایش با وضوح 4K بر روی گلکسی اس ۸ با پشتیبانی از واقعیت مجازی بودیم. تولید یک صفحه‌نمایش 4K منحنی برای سامسونگ غیر ممکن نیست اما تولید انبوه آن ممکن است کمی مشکل باشد. سال پیش، سامسونگ نتوانست تا به‌طور کافی، پنل‌های منحنی برای گلکسی اس ۶ اج را تولید کند و به‌همین دلیل، فروش زیادی را از دست داد.

در سال گذشته‌ی میلادی، شنیدیم که اپل و سامسونگ سخت مشغول آزمایش سیستم‌های دوربین دوگانه برای گوشی‌های جدید خود هستند. اپل در آیفون ۷ پلاس که چهارشنبه شاهد رونمایی از آن بودیم، برای اولین بار از دوربین دوگانه بر روی آیفون خود استفاده کرد. اکنون شایعه شده است که سامسونگ برای اولین بار از این ویژگی در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۷ اج احتمالی استفاده خواهد کرد.

آخرین اطلاعات لو رفته که درباره‌ی دوربین دوگانه برای گلکسی اس ۸ منتشر شده بود، به این اشاره کرده بودند که احتمالا این گوشی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ساخت این شرکت (ممکن است شبیه به همان چیزی باشد که در گلکسی اس ۷ قرار دارد.) و ماژول سونی با وضوح ۱۳ مگاپیکسلی که هنوز مدل آن معلوم نیست، مجهز شود.

بنابراین برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین دیجیتال در سری گلکسی اس این شرکت کره‌ای خواهیم بود. معلوم نیست با اینکه احتمالا هر دو مدل جدید گلکسی اس ۸ دارای صفحه‌نمایش منحنی خواهند بود، سامسونگ با چه نامی آنها را عرضه خواهد کرد. هنوز حدود شش ماه تا معرفی پرچم‌دارهای جدید این شرکت باقی مانده است و باید تا آن موقع، شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر لو رفته‌ی زیادی از آنها باشیم.

 

منبع: وب سایت ترنجی