دستگیری اعضای باندی که فراری و لامبورگینی تقلبی تولید می‌کرد
مدل‌های تقلبی تولیدات گران قیمت حالا در همه جا دیده می‌شوند از ساعت‌های رولکس گرفته تا کفش‌های ورزشی. اما باندی در ایتالیا بازداشت شده‌اند که خودروهای فراری و لامبورگینی تقلبی تولید می‌کردند!

تولید فراری و لامبورگینی تقلبی

در جریان ساخت و فروش مدل‌های ارزان‌قیمت از سوپراسپرت‌های فراری و لامبورگینی سه نفر بازداشت شده‌اند. نشریه‌ی محلی La Voz de Galicia گزارش داده که تحقیقات دراین‌باره در شهر Benidorm و از زمانی که یک فراری تقلبی کشف شد آغاز شد. کمی بعد در جریان تحقیقات مشخص شد که این خودروها در گاراژی مخفی در Sils ساخته می‌شوند. در این محل در مجموع 14 نسخه‌ی تقلبی از فراری و لامبورگینی کشف شد. 4 نمونه از خودرو کاملاً به یک فراری تبدیل شده و قبلاً برای فروش در اینترنت آماده شده بودند. یکی از این خودروها با بهای تخمینی 43 هزار دلار در دسترس بوده است.

منابع مختلف گزارش کرده‌اند که این خودروها بر پایه‌ی مدل‌های معمولی تویوتا و فورد ساخته شده و روی شاسی معمولی، کیت‌های بدنه‌ فایبرگلاس لامبورگینی و فراری نصب شده است. همچنین از برخی قطعات اصلی نظیر نشان‌دهنده‌ها و آینه‌های جانبی نیز استفاده شده است. این استودیو مدل‌های تقلبی فراری 458 ایتالیا، F430 اسپایدر و 430 اسکودریا را ساخته است.

 

منبع: پدال