رئیس پلیس راه استان قم گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت ایام سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره) و با هدف روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی اعمال خواهد شد.

فارس: رئیس پلیس راه استان قم گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت ایام سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره) و با هدف روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی اعمال خواهد شد.
 
محمد نوری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام ارتحال امام‌خمینی(ره)، روزهای ۱۱ تا ۱۵ خردادماه شاهد تردد و تراکم بسیاری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی قم خواهیم بود.
 
وی افزود: پلیس راه استان قم به منظور افزایش ایمنی سفرها و تسهیل در عبور و مرور در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب محدوده‌های ترافیکی اعمال خواهد کرد.
 
رئیس پلیس راه استان قم تصریح کرد: در این ایام از ساعت هشت صبح ۱۴ خردادماه تا ساعت ۲۴، روز ۱۵ خردادماه عبور تمام وسایط نقلیه سنگین در جاده قدیم قم ـ تهران و بالعکس ممنوع خواهد بود.
 
نوری عنوان داشت: این ممنوعیت تردد شامل وسایط نقلیه‌ای که حامل مواد سوختی و فاسدشدنی هستند، نخواهد بود.
 
وی اضافه کرد: رانندگان وسایط نقلیه سنگین به دلیل ممنوعیت تردد در محور مواصلاتی قدیم قم ـ تهران می‌توانند از محورهای جایگزین سلفچگان ـ ساوه استفاده کنند.
 
نوری ادامه داد: تمام وسایط نقلیه باربری که از ساعت هشت صبح روز ۱۴ خرداد تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ خرداد از محورهای جنوبی کشور به سمت قم در حرکت هستند، می‌توانند از مسیر سه راهی نطنز، اصفهان و مورچه خورت، دلیجان، سلفچگان ساوه تردد کنند.
 
وی اضافه کرد: تردد وسایط نقلیه سنگین از محور قم به تهران در روزهای اعلام شده ممنوع خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود از ساعت ۲۴ روز ۱۵ خرداد ۹۱ در محورهای مواصلاتی حجم سفرها کاسته شود که در این زمان عبور رینگی از محورهای ذکر شده آزاد اعلام می‌شود.
 
نوری بیان کرد: پلیس راه در تعطیلات خردادماه به صورت آماده‌باش در جاده‌ها مستقر است و در محورهای پر تردد مانند محور قم ـ تهران، قم ـ سلفچگان و اتوبان قم ـ کاشان با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران است.
 
رئیس پلیس راه استان قم گفت: با توجه به نیروهای کمکی که به یاری نیروهای بومی می‌آیند، نیروهای گشتی و پیاده در نقاط حساس به مردم یاری خواهند رساند.
 
وی ادامه داد: دوربین‌هایی در ورودی محورهای مواصلاتی نصب شده که به صورت همزمان تخلفات را ثبت می‌کند و سپس با استفاده از فیلم‌های ضبط شده با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.




گردآوری:گروه خبر سیمرغ

www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com

مطالب داغ سایر بخشها:
توهین به امام خمینی (ره) در سیما
محل جديد زندگی خاوری در جزاير كارائيب+عکس
ما معشوقه دیکتاتورها بودیم! + تصاویر
در خواست 'متفاوت' خاتمی از سیدحسن خمینی
تفریح مرگبار دو خواهر در سیزده به در