برگزاری جشن عاطفه
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در سال جاری از دهم مهرماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: از این طریق نیاز یک میلیون و 400 هزار دانش‌آموز شناسایی شده تامین می‌شود.
سعید ستاری  با اشاره به اینکه در سال گذشته 25 میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، گفت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم 40 میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود.

وی با تاکید بر اینکه جشن عاطفه‌ها در سال جاری با عنوان «جشن عاطفه‌ها در انتظار مهر حماسی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری از دهم مهرماه و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: چهارشنبه (دهم مهرماه) با حضور دانش‌آموزان، اولیاء و مربیان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش، پنجشنبه (یازدهم مهرماه) 15 هزار ستاد در نظر گرفته شده با همکاری بسیج، کمیته امداد و امور مساجد در مساجد سطح شهر، محلات و میادین اصلی شهر و روز جمعه (دوازدهم مهرماه) با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و نیز همکاری ستادهای برگزاری نماز جمعه در مسیرهای راهپیمایی به همه پایگاه‌های نماز جمعه، کمک‌های مردمی جمع‌آوری خواهند شد.

ستاری با بیان اینکه 700 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد که از خدمات مستمر این سازمان بهره‌مند می‌شوند، از کمک‌های مردمی ناشی از جشن عاطفه‌ها در سال جاری بهره‌مند خواهند شد، افزود: 700 هزار دانش‌آموز نیازمند نیز به وسیله انجمن‌های اولیاء و مربیان و نیز مدارس شناسایی شده و از این امکان بهره‌مند خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی هدایای مردم بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، گفت: دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و نیازهایشان مشخص است، بنابراین بلافاصله پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی، توزیع توسط کمیته امداد آغاز می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه سال 92، بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها خواهد بود، بیان کرد: این جشن حاصل فعالیت‌های مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان دانش‌آموزی وزارت آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و سازمان صدا و سیما است و از این طریق زمینه برای حضور اقشار دانش‌آموزی و والدین آنها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند مهیا می‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
صدور کارت هوشمند ملی در مراکز استانها
کلاهبرداری منحصر به فرد در ایران!
8000 متهمی که آزادانه می‌چرخند!
موافقید یارانه پولدارها حذف شود؟
چرا سکه ارزان شد؟