مراکز مشاوره ازدواج
معاون فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از پیگیری این وزارتخانه برای بیمه مراکز مشاوره ازدواج خبر داد و گفت: بیمه مرکزی اعلام کرده است که می توان با تغییر بخشی از آیین نامه، خدمات مشاوره را مشمول بیمه تکمیلی برای متقاضیان کرد.
سید باقر پیشنمازی گفت: بسیاری از زوجین از هزینه های مراکز مشاوره گلایه مند هستند و از سوی دیگر بسیاری از مراکز مشاوره به دلیل کم شدن مراجعه کنندگان به این مراکز درصدد جمع آوری مراکز خود هستند.

وی افزود: در صورتی که خدمات مشاوره ای مشمول بیمه شود، هم جوانان و زوجین تشویق به حضور بیشتر به مراکز مشاوره می شوند و هم اینکه مراکز مشاوره خدمات خود را برای ارائه به زوجین جوان بیشتر می کنند.

به گفته پیشنمازی، مشاوره ازدواج نیازمند جلسات متعدد است و در یک جلسه تمام می شود مراجعه کنندگان مجبور به پرداخت هزینه های زیادی هستند و گاه پرداخت این هزینه برای زوجین بسیار سخت و مشکل است.

معاون فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تعامل این وزارتخانه با بیمه مرکزی توضیح داد: بیمه مرکزی اعلام کرده است که برای پرداخت هزینه های مشاوره توسط بیمه های تکمیلی نیازی به مصوبه مجلس نیست و می توان با تغییر آیین نامه این خدمات را به زوج های جوان ارائه داد و در حال حاضر نیز بیمه مرکزی به صورت شفاهی موافقت خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: وزارتخانه در حال پیگیری پرداخت هزینه های مشاوره از سوی بیمه پایه است تا زوجین بتوانند به غیر از بیمه تکمیلی از طریق بیمه های دیگر همچون بیمه خدمات درمانی، تامین اجتماعی و بیمه های خاص سازمانها، هزینه های مراجعه به دفاتر مشاوره را پرداخت کنند


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com


مطالب پیشنهادی:
ناامن ترین مناطق تهران دربرابر زلزله کدام است؟
رانت‌ها و امتیازات عجیب و دردناک آقازاده‌ های فرهنگی + اسناد تصویری
افزایش 8 برابری سرعت اینترنت به زودی!
رئیس مجلس حزب تاسیس می‌کند؟
یاران پرحاشیه احمدی‌نژاد چه می‌کنند