دبیر خانه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران دراطلاعیه‌ای از خبرنگاران عضو این انجمن خواست از روز یك شنبه، اول دی با مراجعه به سازمان حمل و نقل ترافیك تهران نسبت به دریافت آرم طرح ترافیك اقدام كنند.

 

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این اطلاعیه آمده است:در پی موافقت و همراهی مسئولان محترم سازمان حمل و نقل ترافیك، تمامی اعضای "انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران" كه متقاضی استفاده از آرم ترافیك برای سال 1388 هستند، می‌توانند با مراجعه به سازمان حمل و نقل ترافیك نبش جلال آل احمد و بزرگراه كردستان اقدام به ثبت نام نمایند.

روزنامه نگاران متقاضی باید با در دست داشتن اصل و كپی مدارك ماشین (سند مالكیت خودرو، كارت خودرو، برگه‌های پرداخت عوارض شهرداری و خلافی، معاینه فنی) و كارت دارای اعتبار "انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران" به واحد خبرنگاران جنب واحد صدور آرم سازمان مذكور رجوع كنند.

لازم به ذكر است واحد خبرنگاران كه نماینده انجمن در آن حضور مستمر خواهد داشت، فعالیت خود را از روز یكشنبه یكم دی ماه آغاز كرده و مدارك متقاضیان را دریافت خواهند كرد.

در ضمن متقاضیان باید مبلغ 200 هزار ریال به شماره حساب 3110010010004 (سیبا) بانك ملی به نام سازمان حمل و نقل ترافیك تهران واریز نمایند.
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news