در مراسمی با حضور معاونان سازمان صدا و سیما از خدمات آقای عاطفی قدردانی و فرجی با حفظ سمت به عنوان رئیس جدید بسیج سازمان معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صدا و سيما،رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم که صبح ديروز برگزار شد، بسیج و فرهنگ بسیجی را تبلور عشق مردم به ارزشهای نظام اسلامی دانست و با اشاره به جایگاه با اهمیت بسیج در رسانه ی ملی گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان مهمترین عامل پیشبرد اهداف کشور در عرصه های مختلف در سازمان صدا و سیما نهادینه شده است.

مهندس ضرغامی با اشاره به قابلیت های ارزشمند بسیجیان صدا و سیما در بخش های مختلف افزود: جایگاه بسیج در رسانه ی ملی جایگاهی ویژه و نگاه بسیجیان رسانه ی ملی به موضوعات مختلف مهم ونقش بسیجیان در بخش های مختلف صدا و سیما نقشی کلیدی است.

وی برگزاری مانورهای متعدد و موفق بسیجیان صدا و سیما را در سالهای اخیر نمایش گوشه ای از قابلیت و توان اعضای بسیج سازمان دانست و تصریح کرد: نیازسنجی، برنامه ریزی، تدبیر و نظم همراه با روحیه بسیجی چشم اندازروشنی از حضور بسیج در سازمان را ترسیم کرده است .

رئیس رسانه ی ملی در بخش دیگری از سخنان خود توان برنامه سازی بسیج را سرمایه ای بزرگ برای صدا و سیما دانست و گفت: نگاه ارزشمند و ارزشی برنامه سازان بسیجی رسانه ی ملی موجب خلق آثار خوب و قابل قبولی در قالب های مختلف برنامه سازی شده است که در دهه ی محرم امسال مردم شاهد برخی از این تولیدات بودند. وی تصریح کرد که این حرکت ارزشمند روبه رشد را باید پاس داشت و برای پیشبرد آن تلاش کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه از خدمات 13 ساله ی آقای عاطفی در حوزه بسیج سازمان قدردانی کرد و موفقیت های امروز بسیج سازمان را مرهون تلاش، تدبیر و پیگیری های مستمر او دانست.

مهندس ضرغامی در ادامه با اشاره به سوابق درخشان فرمانده ی جدید بسیج سازمان آقای فرجی را مدیری بسیجی و خوش فکر معرفی کرد که در سالهای خدمت در صدا و سیما عملکرد درخشانی از خود  در حوزه های مختلف به یادگار گذاشته است. وی اظهار امیدواری کرد فرمانده بسیج سازمان که خود از بسیجیان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است در حوزه جدید مسئولیت خود نیز منشاء خدمات موثر باشد.

در پایان این مراسم مهندس ضرغامی طی احکام جداگانه ای فرجی را به عنوان رئیس مرکز بسیج سازمان و عاطفی را به عنوان مشاور رئیس سازمان منصوب کرد.
 
 
 
گردآوری:گروه خبرسيمرغ
 
www.seemorgh.com/news