آخرین خبرها از وضعیت جوی کشور
مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.
مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد. احد وظیفه گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی، سامانه بارشی امروز در جنوب، شرق، جنوب شرق و بخشهایی از نواحی مرکزی و شمال شرق کشور فعال است از اینرو ابرناکی، بارش برف و باران و در مناطق جنوبی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود و بتدریج از سمت جنوب غرب از مقدار ابرها کاسته خواهد شد.

به گفته وی، روز سه شنبه دامنه فعالیت این سامانه محدود به شرق و جنوب شرق کشور خواهد بودو اواخر این روز از کشور خارج می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور بارش‌های امروز را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و اوایل وقت روز سه شنبه در شرق استان سیستان و بلوچستان شدیدتر پیش بینی کرد و افزود: امروز در بوشهر، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و جنوب فارس و روز سه شنبه در هرمزگان، کرمان، یزد و سیستان وبلوچستان در بعضی ساعات وزش باد نسبتآ شدید پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز، خلیج فارس و روز سه شنبه دریای عمان مواج و توفانی خواهد بود، گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام خواهد بود و در شهرهای صنعتی افزایش تراکم آلاینده‌های جوی پیش بینی می شود.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز سه‌شنبه نیز کمی ابری در ارتفاعات و در پاره‌ای نقاط با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز 0 و 9 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط غبارآلود خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به 1 و 11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

 مطالب پیشنهادی:
ماجرای نیسان با 8 میلیارد تومان اسکناس چیست؟!
توافق ها درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی موبایلی
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا