آخرین خبرها از وضعیت ترافیکی جاده های کشور
فرمانده پلیس‌ راه کشور از رانندگان و مسافران نوروزی درخواست کرد برگشت از سفرها را به بعد از ظهر و پایان وقت روز جمعه موکول نکنند.

سرهنگ محمدحسین حمیدی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور هم گفت: برابر آخرین اخبار رسیده در محور کرج - چالوس از کمربندی چالوس تا دزدبن و از سیاه‌بیشه به سمت کرج، همچنین محور فیروزکوه محدوده شیرگاه و سوادکوه، پل سفید شاهد ترافیک سنگین هستیم.

به گفته وی در محور هراز در استان مازندران در محدوده پلور، آب اسک، پنجاب، تونل تکاور 2، و سه راهی بلده و در استان گیلان در محور رشت-قزوین محدوده منجیل و آزادراه‌های تهران-کرج، کرج-قزوین، و قزوین - رشت، همچنین محورهای تهران - قم و قزوین-زنجان ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک روانی برخوردارند.

حمیدی همچنین گفت که در اکثر محورهای همدان، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مرکزی و گیلان شاهد بارش باران هستیم و از محور سنندج به دیوان‌دره در استان کردستان بارش برف گزارش شده است .

وی تاکید کرد که بر همین اساس رانندگان باید برای تردد از این محورها ضمن رعایت سرعت مطمئنه تجهیزات ایمنی مورد نیاز را همراه داشته باشند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir