نوروز امسال چند نفر به جزیره کیش رفتند؟
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی گفت : بیش از 146 هزار گردشگر نوروزی از طریق مرزهای هوایی و دریایی در ایام جشنواره نوروزی به جزیره کیش سفر کرده اند.

محمد محب خدایی :آمار ورود گردشگران نوروزی به جزیره کیش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 9 درصد افزایش به 146 هزار و 334 گردشگر رسیده است. وی گفت : در این مدت بیش از 75 هزار گردشگر از طریق مرز هوایی و بیش از 70 هزار گردشگر از طریق مرز دریایی به جزیره کیش سفر کرده اند.

محب خدایی همچنین از افزایش آمار شناورهای حمل مسافر و خودروی ورودی به جزیره کیش تا پایان دوازدهمین روز از جشنواره نوروزی خبر داد و گفت : میزان شناورهای مسافری و لندینگ کرافت های ورودی به جزیره کیش در طول برگزاری جشنواره نوروزی با 26 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 569 شناور رسیده است.

جشنواره نوروزی از 26 اسفند ماه 93 آغاز شده و تا 13 فروردین ماه جاری با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ادامه دارد .

برپایی نمایشگاه اقوام ، بازارچه ساحلی بهارانه ، جشنواره بین المللی جزیره کودکان ، برپایی نمایشگاه خودروهای قدیمی ، اجرای کنسرت های موسیقی و اجرای نمایش از جمله برنامه هایی است که برای گردشگران در ایام نوروز تدارک دیده شده است .

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:irna.ir