رانش زمین در جاده هراز
رانش جاده در محدوده تونل ابتهاج محور هراز سبب اختلال در رفت و آمد خودروها و ممنوع شدن حرکت وسایل نقلیه سنگین در این محور شد.

رانش جاده در محدوده تونل ابتهاج محور هراز سبب اختلال در رفت و آمد خودروها و ممنوع شدن حرکت وسایل نقلیه سنگین در این محور شد.رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد همه کامیونها، کامیونتها، اتوبوسها، مینی بوسها و وانت بارها در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.سرهنگ محمد نژاد با بیان اینکه تردد در بقیه محورهای ارتباطی مازندران اکنون روان است افزود: رفت و آمد کامیونها و تریلرها در محور سوادکوه از فردا تا ساعت 12 روز شنبه 15 فروردین ممنوع است.

وی گفت : هیچ محدودیتی هم اکنون در محور کندوان اعمال نمی شود.مدیرکل هواشناسی استان هم گفت : در حالیکه بارشهای پراکنده در استان از صبح امروز هوای بهاری مطبوعی به استان داده است پیش بینی ها نشان می دهد آفتاب روز طبیعت به مازندرانیها لبخند خواهد زد.داداشی افزود: سامانه بارشی که از صبح امروز در استان فعال شده است تا فردا در سراسر استان مستقر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهر پل سفید در سوادکوه با 21 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش را داشت افزود: آسمان استان با خروج این سامانه بارشی از صبح پنج شنبه آفتابی با افزایش نسبی دما خواهد بود.آسمان مازندران در روز جمعه هم 14 فروردین نیز صاف و آفتابی است.

 


گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:irinn.ir