پاره کردن فیش حج مقابل اداره حج و زیارت؟!
مدیرکل اداره حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد، ماجرای پاره کردن مدارک مرد 50 ساله یاسوجی مقابل ساختمان اداره حج و زیارت را تکذیب کرد و گفت: طبق بررسی‌های اداره حج و زیارت چنین شخصی وجود خارجی ندارد که بخواهد برای حج عمره ثبت‌نام کرده باشد اما افراد زیادی از سفر عمره انصراف داده‌اند.

رحمان فاضلی با تاکید بر اینکه مردم زیادی از اتفاقات عربستان و ماجرای فرودگاه شهر جده ناراحت هستند، اظهار داشت: افراد زیادی حتی آمده‌اند و انصراف داده‌اند و یا اساسا علاقه‌ای به شرکت در مراسم حج عمره ندارند و به اندازه کافی سوژه برای انتشار هست و نیازی به توسل به دروغ نیست.وی با بیان اینکه تمام لیست‌های سازمان حج و زیارت چک شده‌ و چنین فردی در هیچ کاروانی ثبت‌نام نکرده است، تاکید کرد: طبق درخواست اداره حج و زیارت استان حتی از سامانه‌های بانک‌های ملی و ملت در سراسر کشور استعلام گرفته شد و چنین شخصی اساسا ثبت‌نامی برای حج نداشته و متاسفانه برخی رسانه‌ها با این خبر اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

وی گفت: این دروغ‌پراکنی بسیار کار ناشایستی است که یک رسانه‌ محلی انجام داده است. ما از طریق سایتی که خبر را منتشر کرده پیگیری کردیم معلوم شد که خبر دروغ است و مدیر این سایت گفت که این فرد نام مستعار است و خلاصه تلاش داشت که مساله را عادی جلوه دهد اما ما اعلام کردیم که این اخبار دروغ را منتشر نکنند.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir