تداوم وزش باد و گرد و خاک در کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه با اشاره به آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، گفت:در شمال شرق و شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که بتدریج از ناپایداری دراین مناطق کاسته می شود، در برخی مناطق جنوب شرق کشور نیز وزش باد وگرد وخاک رخ خواهد داد.وی ادامه داد: از بعد ازظهر روز پنج شنبه ابتدا در شهرهای شمالی آذربایجانهای غربی وشرقی وسپس طی روزجمعه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره تداوم وضعیت ابرناکی، رگبار پراکنده باران گاهی رعد وبرق و وزش باد در بعد از ظهر روز جمعه در برخی مناطق غرب کشور، گفت: امروز سواحل مرکزی وشرقی خلیج فارس و روز جمعه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی استان تهران نیز افزود: آسمان پایتخت برای فردا پنجشنبه کمی ابری و در ارتفاعات افزایش ابر با حداقل و حداکثر دمای 15 و 29 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز جمعه آسمان تهران کمی ابری دربعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با دمای حداقل و حداکثر 18 و 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : isna.ir