معرفی بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک"
گروه سیمرغ در سالگرد سه سالگی خود ، خبری خوش برای نسل جوان کشورمان به همراه داشته است که این گروه یک بازی جدید را برای جوانان و نوجوانان ایرانی در نظر گرفته است که به زودی به صورت رایگان به بازار عرضه خواهد شد.

 سی مرغ نام یک گروه ارزشی از جوانان کار اموخته ایرانی است که در حوزه ساخت بازی های سه بعدی ، شبیه سازی ، طراحی و مدل سازی و ... فعالیت دارند.این تیم فعال در حوزه بازیهای رایانه ای ، کار خود را از اردیبهشت سال 91 آغاز کرده است .گروه سیمرغ در سالگرد سه سالگی خود ، خبری خوش برای نسل جوان کشورمان به همراه داشته است.این گروه یک بازی جدید را برای جوانان و نوجوانان ایرانی در نظر گرفته است که به زودی به صورت رایگان  به بازار عرضه خواهد شد.

بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک" حاصل عشق و علاقه جوانان ایرانی قعال در حوزه بازی های رایانه ای به کشورشان می باشد.موضوع بازی به یک نوجوان ایران مربوط است که از نزدیک شدن تروریست ها به مرزهای کشورش آگاه شده و قصد مبارزه با انها را دارد.این نوجوان در گیر و دار جنگ با تروریست ها متوجه پرچم آنها شده و تصمیم می گیرد که پرچم این گروه تروریستی را به پایین بکشد.نکته جالب در خصوص شاهکار جدید و این گروه این است که ، این بازی سه بعدی برای تلفن همراه و رایانه ، به صورت کاملا رایگان در بازار عرضه خواهد شد.در طراحی این بازی پیام هایی گنجانده شده است که از ویژگی های جالب این بازی می باشد.پرچم آمریکا ، اسرائیل و داعش از جمله پرچم های تروریست هایی است که باید به پایین کشیده شود.

نکته جالب دیگر پرچمی مشابه پرچم سازمان ملل در این بازی است که به شکلی طنز و کنایه آمیز جکایت از آن دارد که این سازمان در مقابل جنایات تروریست های دست نشانده غربی ،(به اصطلاح) سر خود را در برف فرو کرده است.شما در این بازی در نقش مرزبان کوچک خواهید بود و یکی از پرچم هایی که باید آن را پایین بکشید ، پرچم داعش می باشد.در این بازی با دریافت امتیاز می توانید از سلاح های قدرتمند تر و جذاب تر برای مقابله با تروریست ها استفاده کنید.

نکته جالب در تیزر منتشر شده از سوی این گروه فعال در حوزه بازی های رایانه ای ، پیامی است که هنگام توضیح بازی برای مخاطبین به نمایش در می آید ، "من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم" ...

هدف از ساخت مرزبان کوچک

گروه سیمرغ هدف خود را از ساخت بازی "شکست سوسک سیاه / مرزبان کوچک" ر اینگونه بیان کرده است :پس از جنایات تروریست های "غربی – عربی" (داعش) در حق مسلمین جهان و مردم بی دفاع منطقه ، این بازی با هدف مبارزه با داعش و استکبار جهانی تولید شده است.این بازی به زودی به صورت رایگان در بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه تصاویری از نماهای مختلف این بازی را مشاهده می کنید:

معرفی بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک"1

معرفی بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک"2

معرفی بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک"3

معرفی بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک"4

معرفی بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک"5

معرفی بازی ضد استکباری "مرزبان کوچک"6

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: simorgh3dstudio.ir