سلفی نه بازی با مرگ...
تبِ گرفتن عکس سلفی به معضلی در جهان تبدیل شده تا جایی که برخی حتی جان خود را در این راه از دست می‌دهند!

اخبار مربوط به مرگ‌ومیر جماعت علاقه‌مند به گرفتن عکس سلفی روبه افزایش است. روز گذشته دختر روسی که می‌خواست از خودش سلفی بگیرد، تصادفا به سرش شلیک کرد.پس از آن هم اعلام شد مسافری سنگاپوری در سواحل اندونزی مشغول سلفی گرفتن بوده که از بالای صخره‌ سقوط می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد. این مرد 21 ساله همراه هشت نفر از دوستانش برای گذراندن تعطیلات به جزایر بالی سفر کرده بود. این گردشگر در سواحل صخره‌ای در حال سلفی گرفتن بود که تعادلش را براثر برخورد موجی سنگین از دست داد، در دریا افتاد و جان خود را از دست داد.

به گفته‌ی نیروهای پلیس اندونزی، جوان سنگاپوری براثر اصابت با امواج به عمق پنج متری دریا پرتاب شد و به نظر می‌رسد شنا بلند نبوده است. جسد او پس از مدتی توسط بومیان منطقه‌ی بالی از آب گرفته شد.

به گزارش نیوزلندهرالد، دختر 21 ساله مسکویی هم قصد داشت با هفت‌تیری که یک نیروی نظامی در دفترش جا گذاشته بود، عکس بگیرد که اشتباها دستش روی ماشه رفت و به سرش شلیک کرد. وضعیت سلامتی او پس از انتقال به بیمارستان، وخیم گزارش شده است.

چندی پیش هم خبر رسید، گردشگر 60 ساله آلمانی هنگامی که برای گرفتن عکس سلفی به لبه پرتگاه رفته بود، تعادلش را از دست داد و از ارتفاع 200 متری به پایین سقوط کرد.

یکی دیگر از نمونه‌های مردن در راه ثبت عکس سلفی،‌ مرگ دختری رومانیایی در مترو است؛ «آنا اورسو» بعد از توقف مترو روی سقف یکی از واگن‌ها رفت و سعی کرد تا با مونوپاد سلفی بگیرد؛ اما به‌دلیل پایین بودن سیم‌های فشار قوی مترو، مونوپاد این دختر جوان با سیم‌ها برخورد کرد و باعث برق‌گرفتگی او شد. به گفته‌ی پزشکان، این برق‌گرفتگی به‌حدی قوی بوده که سوختگی‌های عمیقی را روی جسم بی‌جان این دختر ایجاد کرد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir