علی‌رضا جاوید، مدیر عامل معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مقاوم سازی پل‌های پایتخت اظهار کرد: با توجه به محدودیت مالی، مقاوم‌سازی پل‌ها در قالب برنامه‌ای دراز مدت و پیوسته انجام می‌شود همانطور که پل جوادیه، پل طبقاتی صدر، پل چند سطحی تقاطع شیخ فضل‌الله و بزرگراه جناح پس از بهره‌برداری همچنان مورد نگهداری پیوسته قرار گرفته...
علی‌رضا جاوید، مدیر عامل معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مقاوم سازی پل‌های پایتخت اظهار کرد: با توجه به محدودیت مالی، مقاوم‌سازی پل‌ها در قالب برنامه‌ای دراز مدت و پیوسته انجام می‌شود همانطور که پل جوادیه، پل طبقاتی صدر، پل چند سطحی تقاطع شیخ فضل‌الله و بزرگراه جناح پس از بهره‌برداری همچنان مورد نگهداری پیوسته قرار گرفته است.
 
وی افزود: همچنین تونل نیایش نیز از دیگر سازه‌های مقاوم است که به دلیل ماهیت زیر‌زمینی در مقابل زلزله تداوم دارد و در هر 250 متر از تونل خروجی اضطرار برای جلوگیری از بروز آتش‌سوزی تعبیه شده است.
 
جاوید گفت: معاونت فنی و عمران همچنان تهیه نقشه‌های مورد نیاز برای ساخت پل و تونل‌های مقاوم را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران/