رامین حسینی‌نژاد معاون عمران منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: عملیات حفاری تونل دسترسی به خط چهار مترو و زیرگذر چهارراه ولیعصر به پایان رسیده است و با تکمیل این دسترسی در ضلع شمال شرقی چهار راه، مسافران خط چهار بدون حضور در زیرگذر به بیرون منتقل می‌شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به تجمع بیش از حد مسافرات در ورودی ضلع شمال غرب، با تملک املاک در این محور، ورودی این قسمت بزرگتر و آ‌سانسور نیز نصب می‌شود تا عبور و مرور مسافران در زیرگذر چهار راه ولیعصر تسهیل یابد.

معاون عمران منطقه ادامه داد: متروی خط چهار در چهارولیعصر باید سه دسترسی داشته باشد که هم اکنون از دسترسی جنوب شرق تقاطع بهره بردرای شده و دسترسی ضلع شمال شرقی و جنوب غرب نیز در آ‌ینده به بهره برداری می‌رسد.

حسینی نژاد افزود: با افتتاح ایستگاه‌های خط سه مترو حجم تردد مسافران در چهار راه ولیعصر که ایستگاهی تقاطعی است افزایش یافته که این امر ایجاب می‌کند تا ساخت دسترسی‌ها سرعت بیشتری را طی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی پله برقی‌های مورد نیاز خریداری و آماده نصب است و با بهره برداری از ورودی جدید در خط چهار مترو در این تقاطع و زیرگذر تجمع مسافران در ورودی اول به نصف کاهش می‌یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران/