دولت و مسئولان توجه خاص و ویژه‌ای به عرصه محیط زیست و لزوم حفظ سلامت زیست محیطی داشته و مردم نیز بیش از پیش به این حوزه توجه نشان می‌دهند.
 
عزیز عبدل‌زاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه حیاتی و سازنده حوزه زیست محیطی اظهار کرد: دولت و مسئولان عالی رتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه خاص و ویژه‌ای را به این عرصه لحاظ نموده‌اند و پیرو فرهنگ سازی صورت گرفته مردم نیز بیش از پیش به حوزه محیط زیست و لزوم حفظ سلامت زیست محیطی توجه نشان می‌دهند.
وی در ادامه افزود: پیرو سیاست گذاری‌های نوید بخش در سطح کلان و کشوری در شهرستان‌های ملارد و شهریار به عنوان دو منطقه حساس در غرب استان تهران نیز اقدامات خوب و سازنده‌ای در اولویت قرار گرفته و به فضل الهی تعامل مثبت و شایسته‌ای بین شهروندان این دو شهرستان با مجموعه اداره محیط زیست شکل گرفته است.
 
عبدل‌زاده در ادامه عنوان کرد: نقش رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای قدرتمند و ملی، بسیار حائز اهمیت است و در واقع امر تولید برنامه‌هایی با رویکرد فرهنگ سازی در عرصه زیست محیطی می‌توان توفیقات هرچه مطلوب‌تری دست یافت که از ثمرات و نتایج آن کلیت جامعه و حتی نسل‌های آینده بهره مند خواهند شد.
 
رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در پایان تصریح کرد: فرمایشات حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی همواره به عنوان نقشه راهی جامع در دستور کار ما قرار دارد و امید آن داریم در تحقق هرچه مطلوب‌تر اصل پنجاهم قانون اساسی که در آ‌ن به مسئول بودن کلیه اقشار و آحاد جامعه در حفظ سلامت زیست محیطی تاکید شده است به موفقیت‌های هرچه بیشتری نائل شویم و در این راستا در حد توان و در چارچوب‌های قانونی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران/