سرهنگ محمد رضا کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار استان سیستان بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی شکایت فردی مبنی بر ربایش فرزندش و در اجرای دستورات مقام قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری عاملان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان چابهار قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود:ماموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و پس از انجام اقدامات گسترده تخصصی هویت فرد رباینده را شناسایی کردند.

وی در ادامه بیان کرد : با توجه به اقدامات انجام شده و پشتیبانی اطلاعاتی محل حضور متهمان در یکی از محل های چابهار شناسایی که بلافاصله اکیپ هایی از پلیس امنیت عمومی با همکاری عوامل یگان امداد به محل اعزام شدند و با هماهنگی مراجع قضائی از محل بازرسی و ضمن دستگیری دو متهم تعداد دو قبضه سلاح شکاری به همراه 15 فشنگ مربوطه و مقادیری مواد مخدر و یک دستگاه سواری پراید را کشف کردند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد : متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به انجام آدم ربایی با همکاری سه نفر دیگر به دلیل مشکلات مالی اعتراف کرده و ماموران در ادامه عملیات متهمان دیگر را نیز در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات تخصصی اظهار داشتند فرد ربوده شده را به یکی از کشورهای همجوار انتقال داده اند ، خاطر نشان کرد: تلاش ماموران جهت آزادی فرد ربوده شده همچنان با جدیت ادامه دارد.



منبع: باشگاه خبرنگاران/