کیوان فاتحی منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد:نمایندگان بحران از سوله‌های گلابدره در ناحیه 3، یاران ناحیه 6 و اراج ناحیه 5بازدید می‌کنند که از پیشترفت روند احداث سوله ها و پیشرفت درصد فیزیکی آنها مطلع شوند.

وی در ادامه گفت: این بازدید ها ماهی یکبار انجام می‌شود و مقرر شده که تا پایان سال سوله ها در دست احداث بحران مانند سوله ازگل ناحیه 9،سوله محلاتی ناحیه 10،سوله تجریش ناحیه 7و سوله اوین ناحیه 2تا پایان سال 94 به بهره برداری برسند.

فاتحی منش عنوان کرد: این بازدید ها با توجه به بحث های مدیریت بحران و نیاز هر ناحیه به سوله بحران انجام می‌شود.

*بازدید معاونت بحران تهران از تجهیزات ستاد بحران منطقه

دیبر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: معاونت آمادگی سازمان بحران شهر تهران روز دوشنبه 11 خرداد ماه از تجهیزات موجود در انباز ستاد مدیریت بحران منطقه یک بازدید می کند.

کیوان فاتحی منش اظهار کرد: این بازدید به منظورر بررسی و به روز رسانی و آماده به کار بودن تجهیزات ستاد مدیریت بحران منطقه انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: کارشناسان معاونت آمادگی، دبیر ستاد مدیریت منطقه به همراه کارشناسان مدیریت بحران منطقه از انباز ازگل بازدید می کنند که از ایمنی و آماده به کار بودن کلاه های ایمنی ، کوله امداد و نجات، ژنداتور برق برای استفاده 137 و آتش نشانی و سازمان های دیگر در مواقع بروز بحران اطمینان حاصل کنند.

فاتحی منش عنوان کرد: این بازدیدها به منظور ارزیابی دستگاه‌های ستاد و مسئولین انبار و پایگاه‌ها و آشنایی پرسنل با مواد بحران انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران/