به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گیلان، گردهمايي روساي دادگستري و دادستان هاي استان گيلان بمنظور تبيين سياستهاي كلي قوه قضایيه با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

احمد سياوش پور در اين نشست با گراميداشت اعياد ماه شعبان، همگان را به بهره مندي از فيوضات و معنويات اين ماه فراخواند.

رئيس كل دادگستري استان همچنين انتصابات جديد دادگستري استان را نيز به روسا و دادستانها تبريك گفته و ابراز اميدواري كرد كه اين تغيير و تحولات منشا خير و بركت باشد.

وي با بيان اينكه روزمرگي از آفات سيستم اداري در هر دستگاهي مي باشد تاكيد كرد: كاركنان و مسئولين بايد خود را از زنجير روزمرگي برهانند زيرا مانعي براي خدمت به مردم محسوب شده و از پيشرفت و نوآوري جلوگيري مي كند.

رئيس شوراي قضايي استان استفاده از فرصت ها و موقعيت هاي پيش رو را عامل موفقيت عنوان كرد و افزود: انسان بايد به اندازه توان و استعداد و سلامتي خويش همواره در جهت خدمت به همنوع گام بردارد.

اين مقام ارشد قضايي با اشاره به اينكه خدمت عبادت است و اسلام، دامنه خدمت را محدود نكرده است تصريح كرد: هيچ محدوديتي براي كار كردن تا آخرين لحظه حيات وجود ندارد و انسان هرچه از لحاظ تجربه پربارتر باشد، خدمتش پررنگ تر خواهد بود.

وي با گراميداشت ايام رحلت حضرت امام (ره)، رمز جاودانگي نام و ياد ايشان را در سراسر دنيا، پشتكار و خدمت خالصانه به مردم تا آخرين لحظه عمر دانست و ابراز اميدواري كرد تا بتوانيم با اقتدا به چنين اسوه هاي ارزشمندي در راه اعتلاي ميهنمان تلاش كنيم.

رئیس کل دادگستری استان با توجه دادن مدیران بر سه اصل سلامت، کار و نظم تاکید کرد: اگر مدیری بتواند با این سه معیار پیش برود نتیجه زحمات او رضایتمندی خداوند و مردم از دستگاه را در پي خواهد داشت.

وي در ادامه به مسئولين قضايي متذكر شد با احساس مسئوليت مضاعف و توان بيشتري به خدمت بپردازند و بر زيرمجموعه هاي خود نيز نظارت كامل تري داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران/