شوهرم دعوایمان را سر برادرم خالی می‌كند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم یك مغازه كیف و كفش فروشی دارد.
چند سالی می شود كه برادرم در این مغازه و برای شوهرم كار می كنند. برادرم دانشجو است و برای اینكه خرج تحصیل و زندگی اش را تامین كند برای شوهرم كار می كند. اما شوهرم از این موضوع سوء استفاده می كند و هربار كه با من دعوا یا جر و بحث می كند، سر برادرم خالی می كند.

زن جوان ادامه داد:همسرم مواقعی كه با من قهر است، در محل كار به برادرم سختگیری می كند، او را اذیت می كند و مجبورش می كند بیش از حد توانش كار كند. تا جاییكه برادرم شاكی می شود اما به خاطر من حرفی به او نمی زند. خدا نكند كه قهر و دعوای ما سر ماه باشد، آن وقت شوهرم به بهانه های مختلف حقوق برادرم را كمتر از همیشه به او پرداخت می كند و بیچاره برادرم جرات ندارد حرفی به او بزند.

وی افزود:هرچه به او می گویم دعوای ما ربطی به برادرم ندارد فایده ای ندارد و شوهرم كار خودش را می كند. آخرین بار اعصابم بهم ریخت و به برادرم گفتم برای همیشه از كار در مغازه شوهرم استعفا دهد. شوهرم هم سر این موضع چنان جنجالی به راه انداخت كه در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار كرد تا صحبت های او را هم بشنود.‎

منبع: باشگاه خبرنگاران/