شلیک به صورت نامزد سابق به خاطر یک مشت پول
مردی 25 ساله که نامزد سابق خود را تا محل کارش تعقیب وسپس او را به اختلافات مالی در خودرو اش مورد حمله قرار داد، در منطقه پن سیلوانیا دستگیر شد.
صبح روز چهارشنبه بعد از شنیده شدن صدای شلیک تفنگ، جنازه خانم الیکا مارتینز 24 ساله در خودرواش واقع در محوطه انباری شرکتی که محل کار این قربانی پیدا شد و همکاران او با پلیس تماس گرفته و گزارش این قتل را دادند.
 
محسنی فردا آماده
 
پلیس که خود را بلافاصله به محل جنایت رساند در گزارش خود گفت: خودرو قربانی در محل پارک قانونی نبود و این خودرو هیوندا سفید از کنار آسیب دیده بود و شیشه عقب آن ترکیده است. آنها معتقدند که مارتینز فهمیده است که کسی او را تعقیب میکند.
 
پلیس در ادامه گفت: در بررسی فیلم دوربین محل حادثه آنها آقای واس کوئیز را که نامزد سابق قربانی است و در همان شرکت کار میکند را در حال فرار از محل جرم دیدند.
 
گفته شده است که جنایتکار با عجله خودروی همکارش را قرض گرفته و با حالت ترس رانندگی کرده و از محل گریخته است.این خودرو بعدا در مکانی رها شده پیدا شد.
 
واس کوئیز در روز پنج شنبه توسط یک آشنا در خانه اش واقع در نیوهوپ پنسیلوانیا ردیابی و دستگیر شد.
 
محسنی فردا آماده
 
این قاتل که اهل نیوجرسی است متهم به استفاده غیر قانونی از اسلحه، تعقیب وقتل است در بازداشت بسر میبرد و منتظر باز گرداندنش به نیو جرسی می‌باشد و به 2 میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد. خانواده قربانی که در برانسویک زندگی میکنند گفتند که هیچ وقت این قاتل را ندیده و هیچ چیزی در موردش نمیدانند.
 
برادر مارتینز کفت که ما او را نمیشناسیم و انگیزه او را از این رفتار بی‌رحمانه نمیدانیم،قلبم از بابت از دست دادن خواهر کوچکترم شکسته اما از اینکه این قاتل روانی در پشت میله های زندان است خوشحالم .
 
منبع: باشگاه خبرنگاران