چندی است آگهی هایی در سطح شهر با موضوع برنامه رقص و پایکوبی به صورت مجاز دست به دست می شود که مجاز بودن آن سوال برانگیز شده است.

برنامه های مهمانی رقص و شادی و آواز پایکوبی تا جایی که اطلاع داریم با ممنوعیت از سوی اداره اماکن و نهاد های ارشادی روبرو می شده است و حتی گاهی با دستگیری از سوی نیروی انتظامی همراه بوده است حتی در موارد خانوادگی. مدتی است اما با آگهی هایی روبرو می شویم که در متن آنها قید شده است مهمانی های رقص و پایکوبی با امنیت کامل و داشتن مجوز در سطح شهر برگزار می شود.

این برنامه ها عموما هم با حضور آقایان و هم خانم ها در سطح شهر برگزار می شد که در صورت مشاهده با آنها برخورد قانونی صورت می گرفت.

طرحی که جدیدا مد شده است، برگزاری این نوع از مجالس تنها برای بانوان است که گویا از سوی مسئولین مورد توجه قرار گرفته است که برگزار کنندگان این برنامه ها موفق به دریافت مجوز شده اند. شما میتوانید با یک سرچ ساده اینترنتی به برگزار کنندگان این مجالس و دی جی های خانم برای مهمانی ها دست یابید.

مهام نیوز با یکی از این مراکز تماس گرفت. در این مصاحبه روابط عمومی یکی از این مراکز اذعان کرد: ابن برنامه کاملا قانونی و همراه با مجوز قانونی است البته به صورت فرمالیته. پولی از ما دریافت میکنند و از کلانتری بازرس می فرستند و فقط برای این می آیند که ببینند مشکلی نیست.

همچنین ما درصدی از هزینه های دریافتی را صرف امور خیریه شیرخوارگاه آمنه می کنیم که همان برگه مجوز کار ما می شود. کار غیر قانونی نمی کنیم. نه آقایی هست نه نوشیدنی غیرمجازی. همچنین تمامی حضار خانم هستند و حتی دی جی ما خانم و بسیار حرفه ای است. همچنین برای بالا بردن امنیت مجلس تلفن های همراه شرکت کنندگان از آنها گرفته می شود و در صورت تخلف با آنها برخورد می شود.

منبع: انتخاب