بیمارستان های تامین اجتماعی ستاره می‌گیرند
محمدتقی خسروانی مقدم : به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات درمانی به بیماران مدتی است که در سازمان تامین اجتماعی برنامه ها و طرحهایی دردست انجام است.

محمدتقی خسروانی مقدم با اشاره به اینکه خدمات باید در سطح بالایی به بیمه شدگان ارائه شود ، گفت: در این خصوص تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی کشور و همچنین استان تهران به سه ستاره ارتقاء پیدا میکنند که این برنامه طی ۲۰ ماه در نظر گرفته شده که اجرایی خواهد شد. به گفته خسروانی مقدم، رسیدن به استاندارد های جهانی از جمله اهدافی است که در طرح سه ستاره شدن بیمارستانها در نظر گرفته می شود که امیدواریم بتوانیم تا حدود زیادی به آن دست پیدا کنیم.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران از بهبود عملکرد کلینیکها و دی کلینیکهای استان خبر داد و تاکید کرد: تجهیز بیمارستان ها، نوسازی آنها و همچنین افزایش میزان رضایتمندی بیماران از دیگر برنامه هایی است که دنبال می شود.

خسروانی مقدم با اشاره به اینکه طرح ارجاع نیز در راستای ارتقای کیفیت بخش درمان کشور اجرایی می شود، گفت: با اجرای این طرح که طرحی جامع و بزرگ است تمامی خدماتی که به بیمار داده می شود اعم از تکریم، پاسخگویی به آنها، غذاهای درخواستی و ... براساس نظم و ساماندهی شده ارائه خواهد شد.

منبع: مهر