بارنگی و بارش برف در جاده کرج - چالوس
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: جاده کرج - چالوس (کندوان ) به علت بارندگی و ریزش برف لغزنده است.

لغزندگی جاده چالوس

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: جاده کرج - چالوس (کندوان ) به علت بارندگی و ریزش برف لغزنده است.سرهنگ جعفر محمدنژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: اکنون درمناطقی از این جاده کوهستانی و سخت گذر بویژه در منطقه ولی آباد با ریزش برف و سیاه بیشه نیز با وزش باد و مه همراه است، بنابراین رعایت نکات ایمنی و توصیه به هشدارهای پلیس در حین رانندگی از سوی مسافران الزامی است.

وی با تاکید بر این نکته که همراه داشتن زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و سوخت کافی در این مسیر الزامی است، افزود: هم اینک به علت مه آلود بودن و ریزش برف خفیف درجاده چالوس حرکت خودروها دراین مسیر به کندی انجام می شود.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه کندوان نیز میزان دمای کنونی این منطقه را حدود یک درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته حدود 14 درجه کاهش داشته است.

کرمعلی اسدی افزود: هم اینک این منطقه با ریزش برف، مه غلیظ و دید افقی حدود 300 مترهمراه است.وی پیش بینی کرد که این وضعیت جوی تا روز پنجشنبه ادامه دارد و بتدریج از میزان بارش پراکنده برف و باران کاسته و شرایط آب و هوایی مساعد می شود.حدود نیمی از طول مسیر 160 کیلومتری جاده چالوس - کرج جزو حوزه مازندران است.

منبع:ایرنا