زندگی مردی با دو همسر و 250 نوه و نتیجه و... + عکس
به خوش اخلاقی و گفتار پسندیده در بین عشایر طایفه پلنگی دهنه عباس‌علی واقع در۶۰ کیلومتری ریگان معروف است و لقب مرد صلح را به او داده‌اند؛ وی با وجود کهولت سن کارهای شخصی و روزانه خود را به تنهایی انجام می‌دهد.

زندگی پر جمعیت مرد ایرانی با دو زن را ببینید

جنجال شهریاری که بعد از انقلاب نامش را به حیدر تغییر داده، پیرمردی است که دوران جوانیش، سرباز ارگ قدیم بم در حکومت احمدشاه بوده و اکنون در روستای رحمت آباد ریگان بم با داشتن ۲همسر، ۱۹ فرزند و بیش از ۲۵۰نوه، نتیجه و نبیره با وجود سختی‌ها و مشقات زندگی عشایری در سلامتی کامل زندگی می‌کند. اولین فرزندش ۵۴ ساله و آخرین فرزندش هم ۱۳ساله است.

 وی به خوش اخلاقی و گفتار پسندیده در بین عشایر طایفه پلنگی دهنه عباس‌علی واقع در۶۰ کیلومتری ریگان معروف است و لقب مرد صلح را به او داده‌اند؛ وی با وجود کهولت سن کارهای شخصی و روزانه خود را به تنهایی انجام می‌دهد.هر سال روز پدر فرزندان و نوه و نتیجه‌ها از دور و نزدیک به دیدارش می‌آیند تا دعای خیر پدرشان که زبان‌زد همه است را به همراه ببرند.

اعتقادش به خدا راسخ است و به گفته خودش جز از خدا نخواسته و نیتش نیکی به خلق بوده و هست.

223550_305.jpg

223551_824.jpg

223552_468.jpg

223549_996.jpg

 

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان